همه چیز درباره رمز ارز تتر و آینده آن/ جدیدترین ارز دیجیتال

همه چیز درباره رمز ارز تتر و آینده آن/ جدیدترین ارز دیجیتال

همه چیز درباره رمز ارز تتر و آینده آن

در این مطلب از سایت نازوب به مزیت های رمزارز تتر می پردازیم. دربین طیف گسترده رمزارزها، رمزارزهای انگشت شماری وجود دارند که با هدف حل مشکلات اساسی پا در میدان گذاشته‌ و موفق شده‌اند که به اهداف خود برسند. رمزارز تتر یکی از این موارد نادر است که در این نوشته به حقایقی در مورد آن می‌پردازم که احتمالا نمی‌دانستید.

 

از دلار تا بیت‌کوین، شکافی میان دو نسل

بیش یک دهه از عمر رمزارزها می‌گذرد. در طول این مدت، این تازه پای در میدان گذاشته‌های تکیه‌زده بر دستان قدرتمند بلاک‌چین، فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کرده‌اند.

 

رمزارزها، مانند عده‌ای جوان با روحیات تجدد خواهانه، از میان جامعه‌ پایبند به اصول خاک‌خورده بانکداری سنتی ، برای تغییر و تحول به‌پا خواستند.

درست در میان بحران مالی جهانی، زمانی که اکثر مردم دنیا چشم امید به اولین رییس جمهور سیاه پوست و جوان ایالات متحده برای تغییر تحول دوخته بودند، ساتوشی ناکاموتو هم‌چنان مرموز بدون جنجال و سرصدا، با معرفی بیت‌کوین، راهی اساسی برای تحول به تمام دنیا نشان داد.

اگرچه کسی تا همین چند سال پیش رمزارزها را جدی نمی‌گرفت، اما اکنون قضیه به‌اندازه‌ای جدی شده است که حتی دولت‌ها هم به فکر همراهی با فلسفه پیشتاز رمزارزها افتاده‌اند.

 

اما مشکلات و شکاف مابین رمزارزها و دنیای سراسر منطق و اعدادشان، با سیستم بانک‌داری سنتی و دنیای فرسایشی پر از کاغذبازی آن‌ها به همین‌جا ختم نشد.

 

روزنه امیدی به نام تتر

اگر اخبار رمزارزها را دنبال کنید، صدای مخالفان از هر دو طرف به گوش می‌رسد. معمولا جبهه متشکل کمپانی‌ها و نهادهای بزرگی مانند آمازون، مایکروسافت و تسلا یا افراد تاثیر گذاری مانند جک‌دورسی، از ناکارآمدی و عدم شفافیت سیستم بانک‌داری می‌گویند و معتقدند که آینده متعلق به رمزارزها است.

از طرف دیگر افرادی مانند جوزف استیگلیتز اقتصاددان مشهور و هم‌قطارانش اعتقاد دارند که حباب رمزارزها سرانجامی جز نابودی نخواهند داشت و قدرت بانک‌ها که ریشه‌ای به قدمت چندین قرن دارند، قوی تر از آن است که با طوفان رمزارزها برچیده شود.

با تمام اختلاف نظرها، آن‌چه که بر کسی پوشیده نیست، پذیرفته شدن رمزارزها در بین مردم جهان و استقبال بی‌نظیر از پروژه‌های مختلف آن‌ها است.

 

اما در این میان به‌دلیل تفاوت‌های اساسی بین این دو جبهه، مشکلاتی برای افراد فعال در حوزه رمزارزها وجود‌ داشتند. اگر کسی قصد نقد کردن رمزارز خود را داشت، به سدی به‌نام بانک‌ برمی‌خورد و تبدیل بیت‌کوین به ارزفیات مانند دلار، یورو و … بسیار زمان‌بر بود.

 

اما این مشکل از سال 2014 با ورود رمزارز تتر به این عرصه به‌کلی حل شد. تبادلات و معاملات سرعت بیشتری پیدا کردند و رابطه بهتری بین رمزارزها و سیستم بانکی قدیمی برقرار شد.

 

همه چیز درباره رمز ارز تتر و آینده آن/ جدیدترین ارز دیجیتال

برقراری رابطه بهتری بین رمزارزها و سیستم بانکی قدیمی

Establish a better relationship between cryptocurrencies and the old banking system

 

تتر چگونه جایگاه خود را تثبیت کرد؟

رمزارز تتر مزیت‌های متعددی برای اکوسیستم رمزارزها دارد. اما تتر به‌منظور حل دو مشکل اساسی ایجاد شد.

 

اولین هدف تتر، ایجاد ثبات قیمتی بود. همان‌طور که می‌دانید، رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم و یا دیگر آلت‌کوین‌ها ثبات قیمتی ندارند. این بازار مانند هر بازار دیگری تحت تاثیر تحولات سیاسی و اقتصادی روند صعودی و یا نزولی به‌خود می‌گیرد. این موج سینوسی تغییر ارزش‌ها، انجام معاملات برای تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران را با ریسک بیشتری همراه می‌کند.

 

رمزارز تتر به‌عنوان یک ارز پایدار با پشتوانه دلار، همواره قیمتی ثابت دارد. یعنی ارزش هر تتر معادل با یک دلار است. این ثبات قیمتی باعث شده است که بتوانید در شرایط نزولی بازار با تبدیل دارایی دیجیتال به رمزارز تتر، بتوانید ارزش دارایی خود را حفظ کنید.

 

دومین هدف از ایجاد تتر، سهولت نقدشوندگی و یا تبدیل رمزارزها به یکدیگر بود. درحال حاضر شما با تبدیل دارایی دیجیتال خود به رمزارز تتر، می‌توانید به آسانی و در کمترین زمان آن‌را به ارزفیات مدنظر خود (دلار، یورو، ریال و…) تبدیل کنید.

 

پس اگر در بازار رمزارزها فعال هستید، توصیه می‌کنم که به‌دلیل مزایای ویژه رمزارز تتر، نگاهی خاص به این رمزارز داشته باشید.

 

رمزارز تتر چه مزایای جذابی دارد؟

به جرات می‌توان گفت که تتر به تمام اهداف خود از زمان ورود به اکوسیستم رمزارزها رسیده است. اما مزیت‌های تتر محدود به نقدشوندگی بالا و ثبات قیمتی نیست.

این رمزارز، که به عنوان پدر ارزهای پایدار هم شناخته می‌شود، دارای مزیت‌هایی فراتر است. سرعت بالا در تراکنش‌ها، امنیت بسیار زیاد به دلیل اتکا به تکنولوژی بلاک‌چین و هزینه‌ کارمزد بسیار کم، از جمله مزیت‌های رمزارز تتر هستند که هر تریدر و سرمایه‌گذاری را مجذوب خود می‌کند.

 

همه چیز درباره رمز ارز تتر و آینده آن/ جدیدترین ارز دیجیتال

مزایای رمزارز تتر

 

چگونه در ایران تتر تهیه کنیم؟

برای خرید و فروش تتر از یک مرجع، باید ویژگی‌های متعددی را مد نظر داشته باشیم. تعهد به حفظ امنیت دارایی‌ و حریم شخصی کاربران و هم‌چنین تبادل با بیشترین‌ سرعت از جمله فاکتورهایی هستند که هر مرجع خرید و فروش رمزارز تتر باید دارا باشد. علاوه‌بر ویژگی‌هایی که ذکر شد، میزان دریافت کارمزد هم بسیار مهم است.

کارمزدی که یک مرجع خرید و فروش تتر برای انجام خدمات خود دریافت می‌کند با کارمزدی که شبکه انتقال کسر می‌کند دو بحث متفاوت هستند. پس توجه به میزان کارمزد، اهمیت بسیار بالایی برای تعیین سود شما از تراکنش دارد.

 

مطالب مرتبط و جالب تر

پولدارترین دختران ایرانی را بشناسید (عکس)

ریپل و هر آنچه باید درباره این شبکه ارز جدید بدانید/ از 0 تا 100

ماینینگ بیت کوین؛ جنجال داغ ترین بحث کاربران مجازی، آیا قانونی است

پول سازترین شغل دنیا/ معرفی پردرآمدترین کسب و کار


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان