ramazan
ramazan

آموزش کاردستی ، جا مدادی با جعبه کفش

آموزش کاردستی ، جا مدادی با جعبه کفش

 

با کمی خلاقیت می توانید با بسیاری از وسایل دور ریختنی و ضایعاتی وسیله های کار آمد و بهینه تهیه کرد. این نوع جا مدادی بدون هیچ هزینه و بسیار مناسب برای کودکان می باشد تا علاوه بر یاد گرفتن نظم یک سرگرمی خوب برایشان نیزمی باشد. (ناز وب)

این کاردستی بازیافتی، هم حال و هوای مدرسه  را تداعی می کند و هم دوستدار طبیعت و محیط زیست است. شما می توانید این کاردستی جالب و کاربردی را با جعبه کفش مدرسه بچه ها درست کنید و از آن استفاده نمایید.

آموزش کاردستی ، جا مدادی با جعبه کفش

برای درست کردن این کاردستی ساده و سریع؛ یک جعبه خالی کفش را بردارید و درب آن را  تزیین نمایید.  سپس مشابه شکل، با خط کش و مداد محل سوراخها را علامت زده و درب جعبه را سوراخ نمایید. بعد  بدنه جعبه را تزیین نمایید.
 

آموزش کاردستی ، جا مدادی با جعبه کفش

 

برای تزیین می توانید از کاغذهای کادوی زیبا با طرح و رنگ مورد علاقه کودک استفاده نمایید. یکی از طرحهای زیبا استفاده از کاغذهای کادوی ساده برای کف و طرحدار برای درب ( و یا برعکس) است.

همچنین می توانید از کاغذ کادوی ساده استفاده نمایید بعد تصاویر زیبایی را بریده روی آن بچسبانید و یا از برچسب های قشنگ استفاده نمایید. درب این جعبه می تواند به عنوان جای مداد و پاستل – مشابه شکل بالا – استفاده شود و از داخل جعبه نیز می توان برای گذاشتن چسب، قیچی،پاک کن، مداد تراش، خط کش و دیگر وسایل بچه ها استفاده کرد تا بدین ترتیب از ریخت و پاش شدن میز تحریر بچه ها جلوگیری شود.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان