ramazan
ramazan

مدل لباس کردی با قیمت میلیونی + (عکس)

مجموعه : دنیای مد
مدل لباس کردی با قیمت میلیونی + (عکس)
 
 
ی درباره‌ قیمت این نوع لباس زنانه ، اظهار کرد: یک دست لباس معمولی زنانه، از یک‌میلیون تومان به بالا قیمت دارد و یک دست لباس مردانه‌ نیز 400 تا 450هزار تومان ارزش گذاری شده است
 
معاون صنایع دستی کردستان با معرفی “پوشاک محلی”  به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین صنایع دستی این استان، گفت: نمونه‌ این لباس مجلسی زنانه ، بیش از یک‌ میلیون تومان قیمت دارد، اما یکی از پر فروش ترین محصولات دستی استان است چرا که اکثر زنان کُرد به این لباس‌ها علاقه دارند.
 
مدل لباس کردی با قیمت میلیونی + (عکس)

فرهاد حامدی اظهار کرد: حدود پنج رشته‌ی صنایع دستی در استان کردستان بین مردم بومی و مسافران محبوب‌اند و 18 رشته‌ی دیگر نیز از استقبال قابل قبولی برخوردارند که صنعت پوشاک محلی این استان به خصوص در بخش پوشاک زنانه از اهمیت و محبوبیت خاصی برخوردار است.

 وی درباره‌ لباس محلی زنان کرد، گفت: حدود 10هزار کارگاه خیاطی در استان وجود دارند که برای تولید پوشاک محلی تدارک دیده شده‌اند. این پوشاک عموما از پارچه‌های وارداتی هند و پاکستان تولید میگردد و به‌خاطر تنوع رنگ‌ها، نقش‌ و نگارهایی دارند که غالبا مورد پسند زنان کردستان قرار دارند. این لباس‌ها با سنگ‌های زیبا و درخشان تزیین می‌شوند و گرچه گران‌قیمت هستند، ولی یکی از محصول پرفروش استان به‌شمار می‌آیند. و در میان زنان دیگر شهرها نیز مورد پسند واقع شده است که بسیار زیبا است.


وی درباره‌ قیمت این نوع لباس زنانه ، اظهار کرد: یک دست لباس معمولی زنانه، از یک‌میلیون تومان به بالا قیمت دارد و یک دست لباس مردانه‌ نیز 400 تا 450هزار تومان ارزش گذاری شده است ولی با وجود قیمت بالای این نوع لباس، این محصولات بسیار مورد علاقه‌ زنان کردستان است و اغلب آن‌ها حدود 5 تا 10 دست از آن‌ها را دارند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان