ramazan
ramazan

کشف جدید و دیدنی از پیکاسو+ (عکس)

مجموعه : اخبار
کشف جدید و دیدنی از پیکاسو+ (عکس)

 

پیکاسو هر دو این آثار را در پاریس و در دوره ای از فعالیت هنری اش که موسوم به دوره آبی است کشیده است.

کارشناسان هنری و متخصصان مرمت و نگهداری آثار هنری در مرکز فیلیپ کلکشن در واشنگتن با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز، زیر این شاهکار هنری، مرد پاپیون زده ای یافته اند که صورتش را روی دستش گذاشته است.پیکاسو هر دو این آثار را در پاریس و در دوره ای از فعالیت هنری اش که موسوم به دوره آبی است کشیده است.

 

کشف جدید و دیدنی از پیکاسو+ (عکس)

 

کشف جدیدی از پیکاسو تصویر

 

پاتریشیا فاورو،‌ از مسئولان نگهداری آثار هنری در این مرکز گفت:‌ “این یکی از لحظه هایی است که باعث می شود فکر کنی کاری که می کنی کاری ویژه است.”پابلو پیکاسو در دوره آبی از سال ۱۹۰۰ تا ۱۹۰۴ روی نقاشی های کم و بیش تکرنگ با پرده های رنگی آبی و آبی-سبز متمرکز بود.اتاق آبی از سال ۲۰۰۸ مورد تحلیل و بررسی کارشناسانی از فیلیپ کلکشن، گالری ملی هنر، دانشگاه کورنل و موزه وینترتور قرار داشته است.با استفاده از تکنولوژی مادون قرمز مردی با کت و پاپیون در زیر این تابلو هویدا می شود که صورت ریش دار خود را روی دستش گذاشته است. این مرد سه انگشتر دارد.بررسی های فنی این نکته را تایید کرده است که این پرتره احتمالا درست پیش از اتاق آبی کشیده شده است.فاورو گفته است که این تصویر دوم در سال ۲۰۰۸ کشف شده و در این مدت تلاش می کردند دریابند این مرد که بوده است.

کشف جدید و دیدنی از پیکاسو+ (عکس)

 

کشف جدیدی از پیکاسو تصویر

 

او گفت: “ما هنوز در پی یافتن جواب این سوالیم.”سوزان برندز فرانک، کیوریتور،‌ به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: “وقتی او (پیکاسو) فکری به سرش می زد مجبور بود بلافاصله آن را پیاده کند.” او می گوید گاهی در این مواقع روی تابلوی دیگری نقاشی می کرد چون گاهی پول خرید بوم تازه را نداشت. حتی گاهی روی مقوا نقاشی می کشید چون بوم خیلی گران‌تر بود.”


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان