جزئیات حمله به ماموران کلانتری با چماق!!

مجموعه : اخبار
جزئیات حمله به ماموران کلانتری با چماق!!

 

از نامبرگان یک قبضه قمه و چماق کشف شد و در نهایت پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت

به گزارش ناز وب به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 1 و 57 دقیقه 2 تیر ماه ماموران کلانتری تهران نو از طریق تماس شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک مورد تخریب چندین دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.
 
به دنبال این موضوع سریعا ماموران کلانتری 128 تهران نو جهت صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.
 
پس از حضور ماموران در محل تعدادی از شهروندان به آنان مراجعه و اظهار داشتند: راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت که لباس مشکی به تن داشتند، به وسیله چماق اقدام به تخریب خودروهای شهروندان کردند و سپس از محل متواری شدند.
 
در ادامه با عنایت به حساسیت موضوع پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تحقیقات ماموران از سرگرفته شد.
 
در ادامه ماموران با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره گیری و منابع اطلاعاتی موفق شدند، پس از 20 ساعت عملیات فشرده متوجه شوند، متهمان مجددا قصد دارند به فلکه لوزی مراجعه و اقدام به ایجاد رعب و وحشت در محل نمایند که سریعا ماموران در محل کمین کردند و در ساعت 23 و 10 دقیقه توانستند دو شرور به نام های مهران و ارسلان را دستگیر کنند.
 
سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان حین دستگیری و زمانی که خود را در محاصره پلیس دیدند با چماق به سمت ماموران حمله ور شده و قصد صدمه زدن به پرسنل کلانتری را داشتند که با اقدام ضربتی عوامل تجسس کلانتری زمینگیر شده و تحت الحفظ به پایگاه منتقل شدند.
 
شایان ذکر است، از نامبرگان یک قبضه قمه و چماق کشف شد و در نهایت پرونده جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان