گوهر خیراندیش پس از سانحه ی تصادف

گوهر خیراندیش پس از سانحه ی تصادف

 

ین بازیگر سینما در ادامه به بحث اکران فیلم ها اشاره کرد و گفت: مشکل اکران تنها با افزایش سالن سینما حل خواهد شد. وقتی سالن سینما به حد کافی داشته باشیم، فیلم ها نیز اکران عمومی می شوند.

 

گوهر خیراندیش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره وضعیت هنرمندان در این دوره از سینما عنوان کرد: بعد از سانحه تصادف سر صحنه فیلم “آذر، شهدخت ، پرویز و دیگران” به کارگردانی بهروز افخمی برایم اتفاق افتاد، منتظر بودم تا تلفنی برای شرایط بیمه ام از سوی خانه سینما شود اما متاسفانه هیچ گونه صحبتی برای بیمه ام از سوی خانه سینما و یا دولت نشنیدم. اما امیدوارم قول هایی که برای بهبود وضعیت هنرمندان داده شده بود، به زودی به واقعیت نزدیک شود.

بازیگر مجموعه «میوه ممنوعه» بیان کرد: راهکارهای زیادی به مدیران پیشنهاد شده بود که در شان کار یک هنرمند بود. الان هم دیر نیست و من به آینده سینما و مدیران خوشبین هستم. همانند دوره های گذشته با صبوری تمام در انتظار بهبود این شرایط خواهیم ماند. اگر چه یک سال از قول و قرار ها گذشته است و حالا زمان عملگرایی مدیران در سینما است.

این بازیگر سینما در ادامه به بحث اکران فیلم ها اشاره کرد و گفت: مشکل اکران تنها با افزایش سالن سینما حل خواهد شد. وقتی سالن سینما به حد کافی داشته باشیم، فیلم ها نیز اکران عمومی می شوند. خوشحال هستم که دو فیلم “نقش نگار” به کارگردانی علی عطشانی و “آدز شهدخت و پرویز و دیگران ” هم به زودی رنگ پرده سنیما را خواهند دید. با این حال معتقدم که باید کیفیت فیلم های سینمایی هم مورد بررسی قرار بگیرد. این موضوعی است که رده های بالا در سینما آن را باید بررسی کنند.

بازیگر فیلم سینمایی “دعوت” درباره حضور عده ای از کارگردان های سینما که مدتی کم کار بوده اند و به خارج از ایران سفر کرده اند، عنوان کرد: هنوز هم خبری از کارگردان های با تجربه در سینما نیست. هیچ وقت نمی شود روی بعضی از حرف ها تکیه کرد. مدتی پیش با بهرام بیضایی کارگردان سینما تلفنی صحبت می کردم که بیان کرد، هنوز شرایط لازم برای ساخت فیلم جدید اش مهیا نیست و شاید به این زودی ها به سینما برنگردد.همچنین بیضایی گفته است، آنچه هم در رسانه ها درباره فیلمسازی ام شنیده اید، شایعه ای بیش نیست.

خیراندیش در ادامه گفت:به هر حال امیدوارم هنرمندانی که کوچ کرده اند، برای آن ها شرایطی فراهم شود تا بار دیگر به فعالیت بپردازند. این شرایط هم شامل تحصیلاتی است که باید از سوی دولت و مدیران برای هنرمندان باشد.

این بازیگر سینما در پایان گفت: صحبت هایی برای حضور ام در فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی انجام شده که نقش کوتاهی را پذیرفته ام. برای سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی هم جمعه شب تست گریم شدم و از هفته آینده جلوی دوربین خواهم رفت.

فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی و بازی گوهر خیراندیش، مهدی فخیم زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی و … عید فطر اکران عمومی می‌شود. در «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی، داریوش ارجمند، داریوش کاردان، حدیث فولادوند، مهراوه شریفی نیا، احمد نجفی، عبدالرضا اکبری و … بازی می‌کنند. داستان این مجموعه درباره محمدرضا پهلوی است و دوران بازگشت او از سوییس به ایران و سلطنتش را دربردارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان