راز مرد جنجالی که با تولید صدا مردم را لاغر می کند! +(عکس)

راز مرد جنجالی که با تولید صدا مردم را لاغر می کند! +(عکس)

روش مورد استفاده وی تاکنون توانسته بسیاری از افراد را از خطر بیماری هایی همچون فشار خون، افسردگی، نارسایی کلیه و حتی سرطان برهاند

به گزارش ناز وب جیگر شاه، نام مردی در شهر احمدآباد هندوستان است که در وبسایت خود ادعا کرده قادر به تولید امواج مافوق صوتی است که تا عمق 5 سانتی متری درInside human skin  درون پوست انسان نفوذ کرده و باعث می شود تا افراد پس از چند جلسه به طرز عجیبی لاغری را در بدن خود احساس کنند.

 

راز مرد جنجالی که با تولید صدا مردم را لاغر می کند! +(عکس)

 

شاه در سایت خود توضیح داده که روش مورد استفاده وی تاکنون توانسته بسیاری از افراد را از خطر بیماری هایی همچون فشار خون، افسردگی، نارسایی کلیه و حتی سرطان برهاند و این روش او برای لاغر کردن افراد که این روزها یکی از دغذغه های اصلی مردم است، می تواند بسیار کارساز باشد.

 

راز مرد جنجالی که با تولید صدا مردم را لاغر می کند! +(عکس)

 

اما آیا میتوان از نظر پزشکی ادعای این مرد را قبول کرد؟ در ادامه مختصر نگاهی داریم به بحث ارتعاش درمانی و لرزش درمانی برای لاغر شدن و کاهش چربی های بدن.

 

ارتعاشی لاغری و بررسی پزشکان

 

با توجه به مطالعات، تاثیر فرکانس های خاص واقعا می تواند از بین بردن غشای سلول های چربی، اما آن را به لرزش صدق نمی کند.

دلیل این است که چنین اثر قادر به ارائه یک موج صوتی استفاده می شود، به عنوان مثال، در فرایند کاویتاسیون است. در این راستا، ما با خیال راحت می توان گفت که اثر ارتعاش از دستگاه بافت چربی را کاهش نمی دهد.

اما انکار خواص مفید ارتعاشی هنوز هم ارزش آن را ندارد. پس از همه، این دستگاه ها دارای تاثیر بسیار عالی محلی، بهبود سوخت و ساز بدن بافت و گردش خون محلی. علاوه بر این، از خروج مایع اضافی است که باعث کاهش حجم بدن است.

پزشکان توصیه به استفاده از لرزش کسانی که به طور فعال در ورزش نقش دارند، قرار گرفتن در معرض ارتعاش به نفع حذف اسید لاکتیک از عضلات که پس از ورزش به طور قابل توجهی کاهش می دهد درد.
ad

به عبارت دیگر، لازم نیست به درک vibromassazhery به عنوان یک روش کاهش وزن سحر و جادو است که هیچ تلاشی از جانب شما نیاز ندارد. با این حال، ترکیب فعالیت بدنی و سرند لاغری (بررسی مصرف کننده آن را اعلام می)، شما قادر خواهید بود به سرعت بخشیدن به رسیدن به بدن contouring ایده آل باشد.

انواع ارتعاشی

 

تا به امروز، تولید کنندگان ارائه طیف گسترده ای از لرزش. به منظور دریافت در فراوانی کالا دست داده است، باید با گزینه های محبوب ترین آشنا باشد و یادگیری از نظر این افراد، که آنها را استفاده کرده اند.

 

مطالب مرتبط و جالب دیگر

اقدام به کاهش وزن و لاغری عجیب در ملاعام (تصاویر)

شکلات هایی با تزئینات عجیب برای لاغری + عکس

روش های عجیب و غریب لاغری!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان