ramazan
ramazan

ماجرای باورنکردنی این پسرکه با مادرش رابطه جنسی اجباری داشت

ماجرای باورنکردنی این پسرکه با مادرش رابطه جنسی اجباری داشت
 
این زن هوسران پس از نابودی کامل فرزندش در باتلاق خواسته های شوم خودش سپس به سراغ پسران کم سن و سال دیگر در شرق انگلستان رفت.
 
زنی که در طول 6 سال به ده‌ها پسر تجاوز کرده و باعث مرگ عده‌ای از آنان شده بود، در دادگاه به قید وثیقه آزاد شد.
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دادگاه زنی در شرق انگلستان برگزار شد که به گفته پلیس 24 کودک را مورد آزار و اذیت جنسی و برده‌برداری قرار داده بود.
 
«ماری» 33 ساله معتاد به مشروبان الکلی از سال های 2008 به دلیل شرب و خمر و نا پدید شدن همسرش دست به جنایت‌هایی غیرقابل توصیف زد.
 
«گفتنی است، علی رغم تلاش مسئولان به دلیل آزاد بودن مشروبات الکلی در شهر‌های مختلف انگلستان همچنان جنایت‌هایی هولناکی در کوچه‌ پس از کوچه‌های تاریک این کشور رخ می‌دهد.مردم کشور انگلستان هنوز از تاریکی شب می‌ترسند و سعی می‌کنند تا در مکان‌های خلوت شهر به خاطر حضور افراد مست و معتاد که منجر به جنایت می‌شوند، حاضر نشوند.»
 
اولین قربانی این زن در سال 2008 فرزند 11 ساله‌اش بود که به گفته نوجوان قربانی نزد ماموران مجبور بود هر شب تسلیم خواسته های غیر اخلاقی مادرش باشد، چراکه مادرش او را تهدید کرده بود که چنانچه از خواسته‌های شنیع او روی برگرداند، باید از گرسنگی بمیرد.
 
این زن هوسران پس از نابودی کامل فرزندش در باتلاق خواسته های شوم خودش سپس به سراغ پسران کم سن و سال دیگر در شرق انگلستان رفت.
 
«ماری» در هر مکان و در هر زمان طعمه خود را پیدا می کرد و با نشان دادن عکس‌های برهنه خود و همین طور لذت یک تفریح جنسی، آنان را فریفته و در موقعیتی مناسب به منزلش در «نورویچ» می‌کشاند و سپس با نوشیدن مشروبات الکلی پسران را وادار به خواسته نامشروع می‌کرد به گونه‌ای حتی در بعضی از مواقع کودکان از شدت تجاوز بی‌هوش شده و به بیمارستان منتقل می‌شدند.
 
در یکی از همین مواقع زمانی که یک کودک جهت درمان به بیمارستان منتقل شد، پزشکان از جنایت‌های حیوانی این زن سنگدل پی‌بردند و موضوع را به پلیس گزارش دادند.
 
اما «ماری» که از آگاهی پلیس نسبت به جرمش با خبر شده بود، سریعا به فرانسه رفت و دیری نگذشت که در آنجا عضو یکی از باند‌های خشونت‌های جنسی بر علیه کودکان شد.
 
در این باند 4 زن و 2 مرد دیگر نیز حضور داشتند با ربودن کودکان برده‌های جنسی برای خودشان تولید می‌کردند به گونه ای که حتی برخی از کودکان ربوده شده اصلا پیدا نشدند و پلیس «نورفولک» تصور می‌کند که این کودکان زیر شکنجه و آزار و اذیت این افراد بی رحم جان خود را از دست داده‌اند و در گوشی‌ای رها شده‌اند.
 
اوایل فوریه امسال «ماری» برای انجام یکسری از کارهایش به نورویچ بازگشت که توسط پلیس ردیابی و دستگیر شد؛ پرونده این مادر بی رحم پس از تکمیل شدن تحقیقات و شناسایی 24 قربانی 8 تا 13 سال در شهر «نورویچ انگلستان»، به دادگاه فرستاده شد.
 
دادگاه با حضور متهم و قربانیان و خانواده هایشان برگزار شد و بعد از بررسی موضوع قاضی در اوج بی انصافی «ماری 33 ساله» را که به گفته حقوق دانان باید به مجازات حبس ابد می‌رسید، با قید وثیقه به صورت مشروط آزاد کرد.
 
گفتنی است، جلسه رسیدگی به پرونده «ماری» به ماه آینده موکول شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان