ramazan
ramazan

ماجرای خواستگاری جالب دختر 16 ساله از پسر 18 ساله! + (عکس)

ماجرای خواستگاری جالب دختر 16 ساله از پسر 18 ساله! + (عکس)

 

این زوج در سال 2012 در مقابل 125 میهمان دعوت شده به مراسم در کلیسای “پراید ببتیست جنوبی”واقع در لیدز به صورت رسمی ازدواج کردند.

این خانم دانش آموز به پدر و مادرش التماس می نماید تا به او اجازه دهند با نامزد 18 ساله خود ازدواج نماید. خانم 16 ساله می داند که دیر یا زود خواهد مرد به همین خاطر تلاش دارد تا فرصت باقیست با نامزد مورد علاقه خود هر چه سریعتر ازدواج نماید. خانم ایونا لیندلی هم اکنون در رشته عکاسی مشغول به تحصیل است. علاقه به رقص هم دارد.

 

 ماجرای خواستگاری جالب دختر 16 ساله از پسر 18 ساله! + (عکس)

 

او از طریق چت کردن با نامزدش لوری کستیون اشنا شد.در رستورانی قرار ملاقات گذاشتند.در ابتدای اشنایی خانم جرات گفتن بیماریش را به لوری نداشت.اما پس از گذشت سه هفته سعی نمود به هر روشی هست موضوع را به نامزد اینده خود بگوید.خانم لیندلی دچار اختلال ورم کیسه مثانه است.نفس کشیدن برای دختر خیلی مشکل است.

افرادی که به این نوع اختلال مبتلا هستند به سی سال نرسیده فوت می نمایند. این زوج در سال 2012 در مقابل 125 میهمان دعوت شده به مراسم در کلیسای “پراید ببتیست جنوبی”واقع در لیدز به صورت رسمی ازدواج کردند. آنها پس از عروسی تصمیم گرفتند ماه عسل خود را به جزیره”رودوس”در یونان رفتند. اکنون که مدتی از پیوند انها می گذرد خانم لیندلی به اتفاق شوهرش در خانه مادرش زندگی می نمایند.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان