راجع به ثروت 5 میلیون دلاری احمدی نژاد!!!

مجموعه : اخبار
راجع به ثروت 5 میلیون دلاری احمدی نژاد!!!

 

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران به خوبی می داند که دارایی رییس جمهور سابق کشورمان ، تا چه حد از آنچه شبکه امریکایی سی.ان.ان مدعی شده کمتر است چون طبق قانون اساسی قوه قضاییه فهرست دارایی های دکتر احمدی نژاد را پس از دوران ریاست جمهوری در اختیار دارد.

 

هفته گذشته سایت اینترنتی شبکه سی.ان.ان ترک ، خبر مجعولی را منتشر کرد و مدعی شد که دکتر محمود احمدی نژاد در فهرست سیاستمداران ثروتمند جهان قرار دارد و در عین حال 5 میلیون دلار هم ثروت دارد! متاسفانه خبرسازی این شبکه امریکایی علیه دکتر احمدی نژاد مثل همیشه با استقبال رسانه های داخلی مواجه شد و سایتهایی نظیر فرارو و عصر ایران و روزنامه هایی نظیر شرق و اعتماد و دنیای اقتصاد با آب و تاب به تکرار و بازنشر جعلیات شبکه امریکایی سی.ان.ان پرداختند. دیروز شنیدم که دفتر دکتر احمدی نژاد از شبکه سی.ان.ان ترک و رسانه هایی که به بازنشر این خبر اقدام کرده اند به اتهام نشر اکاذیب شکایت خواهد کرد. 

در عین حال افکار عمومی کشورمان نیک به یاد دارد که دکتر محمود احمدی نژاد در آخرین گفتگوی تلویزیونی خود در مقام رییس جمهور ، تمام دارایی خود را که شامل بازسازی منزل قدیمی شان در میدان 72 نارمک و ساخت 4 واحد 105 متری در یک زمین 175 متری که پیش از ریاست جمهوری مالک آن بوده اند(البته با کمک وام بانکی) ، اعلام نمودند و در همان گفتگو هم اشاره کردند که اگر غیر از این ملک در هر نقطه ای از جهان هرچه از ثروت و دارایی به ایشان منتسب کردند ، یافت شد ، به یابنده تعلق یابد! 

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران به خوبی می داند که دارایی رییس جمهور سابق کشورمان ، تا چه حد از آنچه شبکه امریکایی سی.ان.ان مدعی شده کمتر است چون طبق قانون اساسی قوه قضاییه فهرست دارایی های دکتر احمدی نژاد را پس از دوران ریاست جمهوری در اختیار دارد. بر همین مبنا موضوع این دروغ پراکنی و نشر اکاذیب به زودی در دستگاه قضایی ایران و ترکیه رسیدگی خواهد شد ، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

منبع: پارس نیوز


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان