ramazan
ramazan

قرص ایمیدین و مجموعه کامل پرسش و پاسخ

قرص ایمیدین و مجموعه کامل پرسش و پاسخ

 

مجموعه پرسش و پاسخ های قرص زیبایی ایمیدین

سوال : با سلام.آیا قرص ایمدین برای مثلاً خانمهای ۲۵ ساله خوبه که استفاده کنند؟بدون نسخه میشه تهیه کرد یا حتماً باید با پزشک معالج مشورت کرد؟اگر بدون تجویز پزشک میشه مصرف کرد تا چه تعداد و به چه صورت باید مصرف بشه یعنی طریقه مصرفش به چه صورته؟ با تشکر
پاسخ : با سلام : قرص ایمدین منع مصرفی برای سن ۲۵ سال ندارد و چون جزو مکمل ها محسوب می شود بدون نسخه قابل تهیه است . روزانه ۲ قرص همراه با یک لیوان آب میزان مصرف است . که این دو قرص را می توان در ۲ یا یک نوبت مصرف کرد.

سوال : با سلام معایب قرص ایمدین ؟
پاسخ : قرص ایمدین به جز در افرادی که به محصولات دریایی حساسیت دارند هیچ منع مصرفی ندارد . عارضه جانبی قابل توجهی هم برای آن گزارش نشده .این محصول در بیش از هفتاد کشور دنیا به فروش می رسد و مورد تایید سازمان نظارت بر غذا و داروی آمریکا نیز هست .

سوال : اول سلام,بعد تشکر.ببخشید قیمت هر بسته ایمدین چقدره؟بعد یک دوره مصرفش چه تعداده و به چه مدت؟محدودیت سنی نداره؟بعد کیووی واش چون مخصوص پوستهای حساس و خشکه برای من که خیلی جوش میزنم بد نیست یعنی پوستمو چرب نمیکنه چون روی سطح سائیده و زبر صورتم,همیشه چربه و برق میزنه. بازم خیلی خیلی سپاسگزارم
پاسخ : با سلام : قیمت هر بسته ایمدین ۴۹۸۰۰۰ ریال و برای یک ماه است ۶۰ عدد روزی ۲ عدد. کیو وی واش برای پوست های حساس و خشک مناسب است ولی برای شما با شرایطی که دارید اشکالی ندارد . (هر برگ قرص ایمدین ۱۵۰۰۰ تومان هست)

سوال : با سلام مصرف ایمدین عوارض بعدی هم داردیاخیر؟مناسب برای چه سنی است؟قیمت آن چنداست؟آیا درداروخانه ها وجوددارد؟
پاسخ : با سلام : خیر مصرف ایمدین عارضه ای ندارد . برای سنین بعد از چهل سال توصیه می شود ولی منعی برای مصرف در سنین پایین تر ندارد . قیمت ۶۰ عدد ( مصرف یک ماه ) ۴۹۸۰۰۰ ریال است و در داروخانه ها موجود است .

سوال : با سلام آیا مصرف قرص ایمدین تاثیری در رنگ پوست دارد ؟
پاسخ : با سلام: با توجه به بهبود ساختار پوست و شاداب تر شدن آن پوست شفاف تر و بالطبع روشن تر به نظر می رسد اگر منظورتان درمان لک است خیر . به درمان کمک می کند. اگر پاسخ قابل قبول نیست مجددا مطرح بفرمایید

سوال : با سلام و خسته نباشید .برای مقاوم تر کردن ناخن چه توصیه ای مکنید . ناخن های من ترد و شکننده هستند . لطفا راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ : با سلام : می توانید از محلول ناخن نئوستراتا استفاده کنید همچنین کرم مرطوب کننده ناخن های حساس و خرد شونده( نیل اکتان ماوالا ) به همراه محلول تقویت کننده و محافظ ناخن ( نیل شیلد ماوالا ) مصرف میوه و سبزیجات تازه را فراموش نکنید  .

سوال : برای از بین بردن نیل شیلد ماوالا  و لکهای باقی مانده از حاملگی چه راه حلی ارائه میدهید با تشکر
پاسخ : با سلام : ۱- استفاده مداوم و مکرر از ضد آفتاب ( ترجیحا حاوی عوامل ضد لک مثل فتودرم اسپات و یا تریو – اس ) ۲- پرهیز از قرارگیری در مقابل نور مستقیم خورشید ۳- استفاده از محصولات ضد لک مناسب مثل محصولات نئوستراتا و یا اگزوویانس . در این مورد بهتر است برای شروع درمان به پزشک مراجعه کنید تا محصول مناسب پوستتان را تجویز کند . از درمانهای سالنی مانند استادرم هم می توانید بهره بگیرید  .

سوال : روشن سازی پوست برای پوستهای سبزه راهی برای روشن کردن وجود دارد از هر نوع کرمی استفاده کردم نتیجه نگرفتم شما چی پیشنهاد میکنید متشکرم
پاسخ : با سلام : رنگ پوست هر شخصی به میزان ملانین یا همان رنگدانه های پوست بستگی دارد . و این میزان برای هر شخصی ثابت و غیر قابل تغییر است . اما پس ضد لک ها و روشن کننده ها چه می کنند ؟ این محصولات از تولید غیر طبیعی ملانین جلوگیری می کنند یعنی کمک می کنند رنگ پوست به حالت طبیعی که برای هر فردی متفاوت است برگردد. رنگ طبیعی شما قسمتهایی از بدنتان است که در معرض نور خورشید قرار نمی گیرد به هیچ وجه از آن روشن تر نمی شوید . پس از رنگ طبیعی اهدایی خداوند لذت ببرید و استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید . با پوست سبزه هم می توان شاد و سالم بود .

سوال : با سلام می خواستم ببینم چه روشی یا چه محصولی میتونم رنگ پوستمو روشن کنم و برای منافذ پوست چه روشی رو پیشنهاد میکنید با تشکر
پاسخ : با سلام .رنگ پوست هر کسی ثابت است شما روشن تر از رنگ طبیعی پوستتان نمی شوید . رنگ طبیعی پوست رنگ مناطقی از بدن است که کمتر در معرض آفتاب قرار دارد مثل کمر ولی می توانید به طور منظم از ضد آفتاب و یا کرم های روشن کننده فاقد هیدروکینون مثل دپیدرم ( اوریاژ ) و یا روشن کننده های نئوستراتا و یا اگزوویانس استفاده کنید.

سوال : با سلام خدمت دکتر عزیز من حدود ۴۰ سالم است جدیدا” پوستم شروع به افتادگی نموده است خصوصا” با توجه به حالت صورتم وگرد بودن پایین صورتم بیشتر این مسیله مشهود شده که لیزر آنتی لاکس استفاده کردم وتاثیر خیلی کمی داشت وخط خنده نیز کم کم مشخص شده که هنوز نیاز به ژل نیست آیا کرم یا روشی وجود دارد که کمکم کند وهمچنین زیرچشم هایم پف است که جراح پلاستیک پیشنهاد برداشتن آن را داده که با توجه به خط بخیه این روش را انجام ندادم ودر رابطه با مزوتراپی نیز به علت اثر سیاهی که تا مدتها به جا می گذارد مشکل دارم آیا روش دیگری را معرفی می کنید
پاسخ : با سلام پیشنهاد می کنم سری کوهرنس لیراک را امتحان کنید ، قرص ایمدین هم تاثیرات خوبی دارد در مورد پف چشمهایتان اگر مایل به جراحی نیستید از ضد پف لیراک استفاده کنید  .

سوال : سلام آقای دکتر صورتم نسبت به بدنم لاغر است . آیا می توانم از کرمهای چاق کننده ( پف دهنده ) صورت استفاده کنم ؟ آیا این کرمها اثر دائمی دارند ؟ عوارض جانبی چطور ؟
پاسخ : با سلام : شما می توانید از محصولات لیراک سری اکسکلوسیو که شامل سرم ، کرم شب وکرم روز است استفاده کنید این محصولات به عنوان ضد چروک و پر کننده مورد استفاده قرار می گیرند و عارضه خاصی ندارند.اگر اطلاعات دقیق تری در مورد سن و نوع پوستتان بدهید ممنون می شوم شاد باشید .

سوال : سلام من ۳۷ سالمه و پوست معمولی مایل به خشک دارم . همیشه هم مجبورم از مرطوب کنندها استفاده کنم . (یعنی اگر از کرم استفاده نکنم پوستم خیلی خراب میشود !) آقای دکتر آیا با موادی که شما پیشنهاد کردید صورت من حتماً چاق خواهد شد؟
پاسخ : با سلام : قطعا با استفاده از این کرم ها کیفیت پوست شما بهبهود خواهد یافت .امیدوارم به نتیجه مطلوبتان برسید در مورد استفاده از پاک کننده بسیار دقت کنید . به هیچ وجه از صابون های رایج برای پاک کردن صورت استفاده نکنید . پیشنهاد من فومینگ ژل اتودرم و یا کرم لاوانت اوریاژ است . استفاده از ضد آفتاب را جدی بگیرید .

سوال : با سلام .  دکتر من خانمی ۴۰ ساله هستم که مدتی است در فکر تزریق بوتاکس هستم . اما ۱- می ترسم تزریق باعث فلج عضله صورت شود ۲- می گویند مواد بوتاکس در ایران ساخت چین هستند و ماندگاریشان کوتاه ۳- دکتر متخصص قابل اعتمادی را نمیشناسم هرچند مدام در حال پرس و جو هستم .۴- آیا بوتاکس ماندگاریش با چند بار تریق است یا ۱ بار کافیست .۵- آیا محصولات لیراک میتواند جایگزین بوتاکس شودکه بی دردسرترند!!! متشکرم اگر مرا راهنمایی فرمایند.
پاسخ : با سلام : ماندگاری بوتاکس شش ماه است . محصولات معتبر در ایران موجود است اگر محل زندگیتان را بفرمایید راحت تر راهنماییتان می کنم محصولات لیراک جایگزین بوتاکس نیست ولی توصیه می کنم استفاده کنید بخصوص همراه با قرص ایمدین  .

سوال : سلام دکترجان زنی ۳۰ساله با پوست سبزه هستم ولی درکل زیبا هستم دلم میخواد همیشه خوشگل وجوون بمونم چند توصیه کاربردی ومفید بهم بگید ممنون
پاسخ : با سلام شاد باشید و به دیگران بدون چشمداشت نیکی کنید از خشم ، تنفر، کینه ، دشمنی ، بخل و حسادت دوری کنید و روش زندگی سالم را در پیش بگیرید که شامل تغذیه ، ورزش ، دوری از آفتاب، مطالعه و….. شاد باشید

سوال : سلام آقای دکتر پسری ۲۴ ساله هستم دور چشمام موقع خندیدن چروک کی افتد بهترین راه حل چیه؟بوتالیز واسه من خوبه یا سرم بوتاکس ؟چی بزنم بهتره ِا تزریق؟
پاسخ : با سلام شما لازم نیست کار خاصی انجام دهید از هیچکدام از این محصولات هم استفاده نکنید . یک دور چشم کیو-وی بزنید و استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید . چروک موقع خندیدن طبیعی است یادتان باشد هر چهره ای با لبخند زیبا تر است.

۲۵ سالمه ایمدین کصرف کنم؟

مصرف ایمدین برای زیر ۳۰-۴۰ سال معنی ندارد.

با تشکر فراوان از دکتر شهرام جوادی نژاد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان