طنز دردناکی که به حقیقت پیوست!! + (تصاویر)

طنز دردناکی که به حقیقت پیوست!! + (تصاویر)

 

مالزي در ماه مارچ كه همچنان هيچ اثري از آن به دست نيامده‌است، اين عكس را بدون اطلاع از سرنوشت شومي كه انتظارش را مي‌كشيد، به ثبت رسانده و روي فيس‌بوك منتشر كرد.

کُر پن شهروند هلندی که به همراه دوستش عازم کوالالامپور بود ، مسافر پرواز هواپیمایی مالزی بودن برایش سوژه‌ای ایده‌آل برای نوشتن طنزی تلخ، اما حقیقی روی صفحه فیس‌بوکش بود. براساس گزارش تلگراف، وي پيش از اينكه از گيت شماره G03 فرودگاه شيپل در آمستردام عبور كرده و سوار هواپيما شود، عكسي از بوئينگ 200-777 گرفت و آن را با اين پيام روي صفحه فيس‌بوكش منتشر كرد: اگر پرواز مالزي ناپديد شد، هواپيما اين شكلي است.

 

طنز دردناکی که به حقیقت پیوست!! + (تصاویر)

 

پن با اشاره طنز‌آلود به ناپديد شدن پرواز MH370 مالزي در ماه مارچ كه همچنان هيچ اثري از آن به دست نيامده‌است، اين عكس را بدون اطلاع از سرنوشت شومي كه انتظارش را مي‌كشيد، به ثبت رسانده و روي فيس‌بوك منتشر كرد. دوستان وي در فيس‌بوك در واكنش به انتشار اين تصوير براي آرزوي سفري خوش كردند و از او خواستند تا برايشان عكس بفرستد.

اما پس از چند ساعت، اين طنز تلخ به حقيقتي هولناك تبديل شد. اين هواپيما براي 110 دقيقه پروازي آرام و ايمن را پشت سر گذاشت. مسير اين پرواز از فراز آلمان، لهستان و اوكراين بود اما زماني كه هواپيما درحال عبور از منطقه‌اي از اوكراين بود كه در دست جدائي‌طلبان اوكرايني قرار دارد، ناگهان از روي رادار ناپديد شد و پس از مدتي مشخص شد اين هواپيما در نزديكي روستايي به‌نام گرابووو در منطقه تورز هدف موشك قرار گرفته و منهدم شده‌است.

 

طنز دردناکی که به حقیقت پیوست!! + (تصاویر)

 

در ميان هياهوي خبري و رسانه‌اي، اتهام‌‌زني‌هاي پوشالي سران قدرت و به‌گردن گرفته نشدن مسئوليت اين فاجعه كه در هر صورت باري از دوش بازماندگان برنخواهد‌داشت، تنها چشمان بهت‌زده خانواده‌هايي مانند خانواده كُر پن هستند كه در سكوت و اندوه، به پيام‌هايي خيره شده‌اند كه هر دقيقه در زير آخرين عكس زندگي عزيزشان نوشته مي‌شوند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان