ramazan
ramazan

دختر جذابی که باعث جدایی مدیر گوگل ازهمسرش شد + (عکس)

دختر جذابی که باعث جدایی مدیر گوگل ازهمسرش شد + (عکس)

 

 این دختر جوان  آماندا روزنبرگ نام دارد و مدیر بازاریابی عینک گوگل است. عینکی که باعث پیوند او و “سرگئی برین” شده است

به گفته سخنگوی این زوج مشهور آنها دوستان و شرکای خوبی باقی می مانند اما  اصل خبر این نیست . در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیه‌ای “سرگئی برین” و “آنه ووجیسکی” بعد از ۶ سال زندگی مشترک و 2 فرزند اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند اما به همکاری شان در زمینه پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

 

دختر جذابی که باعث جدایی مدیر گوگل ازهمسرش شد + (عکس)

 

شاید تا به اینجای خبر برای خانم “آنه ووجیسکی” مهم باشد اما این خبر برای آقای “سرگئی برین” مهم است و نه اصل خبر را بیان می کند. اصل خبر این است: گفته می شود مدیر گوگل که مرد شماره یک کمپانی گوگل است قصد دارد با کارمند 26 ساله اش ازدواج کند. این دختر جوان  آماندا روزنبرگ نام دارد و مدیر بازاریابی عینک گوگل است. عینکی که باعث پیوند او و “سرگئی برین” شده است.

 

این همان عینکی است که این دختر 26 ساله را به آقای سرگئی رساند

 

 

دختر جذابی که باعث جدایی مدیر گوگل ازهمسرش شد + (عکس)

 

بیوگرافی سرگئی برین:
وی متولد ۲۱ اوت ۱۹۷۳ در مسکو، Flag of the Soviet Union.svg اتحاد جماهیر شوروی و ‏40 ساله است
محل زندگی فعلی وی در لوس آلتوس, کالیفرنیا است.
او فادق التحصیل دانشگاه مریلند استنفورد با پیشه: دانشمند کامپیوتر، کارآفرین اینترنت
نقش‌های برجسته: مؤسس و مدیر تکنولوژی شرکت گوگل
همسر: آنه ووجچیکی (همسر سابق)
امضا: ~sergey     وبگاه: stanford.edu
سِرگِئی میخایلوویچ برین (به روسی: Сергей Михайлович Брин)‏‏ (زادهٔ ۲۱ اوت سال ۱۹۷۳) کارآفرین آمریکایی متولد روسیه است که با کمک لری پیج شرکت گوگل را بنیان نهادند.
برین در حال حاضر مدیر تکنولوژی شرکت گوگل می‌باشد و دارایی خالص او در حدود ۱۸٫۵ میلیارد دلار در نهمین ماه مارس سال ۲۰۰۷ برآوردشده‌است. او در حال حاضر بیست و ششمین ثروتمند جهان و پنجمین ثروتمند آمریکا همراه با لری پیج می‌باشد. او همچنین چهارمین ثروتمند جوان جهان می‌باشد.

زندگینامه و تحصیلات
برین در مسکو در خانواده‌ای یهودی بدنیا آمد. پدر او مایکل برین، ریاضی‌دان و مادر او اقتصاددان بود. در سال ۱۹۷۹ میلادی هنگامیکه برین شش سال داشت خانوادهٔ او به آمریکا مهاجرت کردند. برین از دانشگاه مریلند در رشتهٔ علوم کامپیوتر و ریاضیات در سال ۱۹۹۳ میلادی مدرک کارشناسی دریافت کرد.
بعد از اینکه او از دانشگاه مریلند فارغ‌التحصیل شد، کمک هزینهٔ تحصیلی از مؤسسهٔ خیریه «نشنال ساینس» دریافت کرد که به او اجازهٔ ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد را می‌داد. او مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در سال ۱۹۹۵ میلادی دریافت نمود. او هم‌اکنون مشغول ادامهٔ تحصیل در مقطع دکترا می‌باشد وهم‌زمان در شرکت گوگل نیز مشغول می‌باشد.
او همچنین دارای مدرک افتخاری «MBA» از «Instituto de Empresa Business School» می‌باشد.
در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیه‌ای سرگئی برین و آنه ووجیسکی بعد از ۶ سال زندگی مشترک و دو فرزند اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند ولی به همکاری شان در زمینهٔ پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان