ramazan
ramazan

ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد

مجموعه : زناشویی
ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد

تمامی آنچه که باید در مورد ژل لوبریکانت این ژل پرمصرف بدانید در این بخش از مجله نازوب گنجانده شده است با ما مثل همیشه همراه باشید و از محصولات پزشکی و جنسی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد

 

ژل لوبریکانت: شفاف-قابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده میگردد . مناسب برای انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…می باشد.

 

 

استفاده از مواد لیز کننده برای رابطه جنسی

 

 

تقریبا یکی از مهمترین مشکلات در رابطه ی جنسی، همین مسئله ی خشک و دردناک بودن واژنه.این که دلیل این قضیه چیه،بماند برای بعد. 

 

حتی اگه خیلی خیلی تحریک کامل و خوبی کرده باشین،باز هم بعد از چند حرکت ساده و معمولی به دلیل اصطکاک زیاد؛ به مشکل بر می‌خورین.

 

ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

احتمالا درست در همین لحظه است که شریک شما از سوزش اطراف واژن به شما شکایت خواهد کرد.ضمن اینکه در این حالت به علت تحریک همراه با سوزش کلیتوریس،ارگاسم به سختی صورت می‌پذیره.

یکی از ساده ترین و اشتباه ترین راه‌هایی که در این موقع به ذهن بعضی‌ها می‌رسه،استفاده از آب دهانه.صرف نظر از اینکه این حرکت تاثیر بدی در ذهن خانوم شما ایجاد میکنه، اینکه آب دهان حاوی باکتری‌هایی است که احتمال ایجاد عفونت و قارچ رو در درون رحم همسرتون به وجود می‌یاره.

 

همچنین در این حالت کاندوم هم نمی‌تونه یک اثر طولانی مدت و درست و حسابی داشته باشه. چون غالبا پس از مدت کوتاهی، کاندوم هم خاصیت لیز بودنش را از دست می‌دهد.

 

 

ژل لوبریکانت: شفاف-قابل حل در اب است و به جهت روان کنندگی در معاینات و عمل های جراحی زنان استفاده میگردد . مناسب برای انواع معاینات پزشکی توشه واژینال و رکتان-سونداژ-الکترو تراپیو…می باشد.

 

 از ان جا که این ژل به بافت بدن اسیب نمیرساند و حساسیت ایجاد نمیکند و ازهمه مهم تر باعث سقط جنین نمی شود در رابطه جنسی به خصوص برای خانم هایی که ترشحات لزج کننده آنها در هنگام نزدیکی کم است به عنوان روان کننده کاربرد دارد.

 

 

ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

پس چاره کار چیست؟

 

موادلیزکننده به منظور رفع این قبیل مشکلات ساخته شده اند.

 

مواد لیز کننده با سهولت دسترسی و همچنین آسان بودن استفاده از آنها رابطه جنسی را لذت بخش تر میکند. درهمان بار اول استفاده، از تاثیرماده لیزکننده بر فعالیت جنسی متعجب خواهید شد.

 

با استفاده از اونها شما میتونین بدون مشکل و با هرسرعتی که دوست دارید، نزدیکی کنید. بعبارت دیگر واژن اوهمیشه برای ورود آلت شما لیز و مرطوب خواهدبود.

 

ژل لوبریکانت چیست و چه کاربردی دارد

 

 

مواد لیز کننده 3 دسته هستند:

 

1) لیزکننده‌های محلول در آب که اکثرا از جنس مواد قندی هستند.
2) لیزکننده‌های سیلیکونی (دربازار ایران وجود ندارد)
3) لیزکننده‌های روغنی (مانند وازلین)
هرکدام از این مواد خصوصیات و مزایای خاص خودشان را دارند.

 

بیشترین ماده لیزکننده مورداستفاده معمولا”موادلیزکننده محلول در آب(ژل‌های لیزکننده طبی)هستند. ماده اصلی این مواد برپایه آب است.

 

این مواد نوعی مواد قندی هستند که به راحتی در آب حل می‌شوند. آنها نرم و لیز هستند و برخلاف لیزکننده‌های سیلیکونی باعث چسبندگی نمیشوند. بخاطروجود آب در ساختمان آنها بخوبی توسط پوست ومخاط جذب میشوند.

 

البته شما باید حین نزدیکی هر از چندگاهی مجددا” از آن استفاده کنید.
پیشنهاد می‌کنم جهت رقیق کردن این ژل، هرازچندگاهی یکبار؛ مقداری آب در محلی که قبلا ژل زدین، بریزین لیزکننده‌های محلول در آب برخلاف لیزکننده‌های روغنی (مثل وازلین) به کاندوم آسیبی نرسانده و مشکلی از بابت انتقال ایدز ایجاد نمیکنند.

 

 

معروف ترین نوع این مواد

ژل لوبریکانت است.این ژل ،همون ژلی است که موقع گرفتن نوار قلب روی سینه می‌زنن.این ژل کاملا بی خطر بوده و ورود اون به داخل واژن و رحم هم بی ضرر است.تاثیر استفاده از اون به حدی است که بعد از یکبار استفاده ،کاملا به اون معتاد می‌شین.

 

– هرگز از مواد روغنی بر روی کاندومها استفاده نکنید.

– رابطه و نزدیکی از مقعد (پشت) عوارض زیادی مانند عفونت های مختلف از دست دادن کنترل و … دارد

بعد از هر نزدیکی واژن رو یه دقت بشورین.ضمنا حتما قبل از نزدیکی حمام تشریف ببرین و یا حداقل از ناف تا زانو رو بشورین.این کار به سالن ماندن رحم همسرتون کمک می‌کنه.

 

 

مطالب مرتبط 

 

افزایش سایز آلت تناسلی به روش معتبر پنیمور

روش های مناسب ضد بارداری چیست

شب زفاف و مسائل مربوط به آن

بهترین روش تنگ کردن واژن

ترس دختران از اولین رابطه جنسی، شب زفاف


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان