ramazan
ramazan

تجاوز 10 ساله به دختران ربوده شده پایان یافت ! + تصاویر

تجاوز 10 ساله به دختران ربوده شده پایان یافت ! + تصاویر

 

سه برادر ۵۰، ۵۲ و ۵۴ ساله در رابطه با این پرونده بازداشت شده اند و پلیس کلیولند در حال بازرسی کامل خانه ایست که سه زن در آن اسیر بودند.

سه زن آمریکایی که از حدود 10 سال قبل در شهر کلیولند ایالت اوهایو ربوده شده و مورد آزار جنسی و رنج قرار گفته بودند ، به خانه هایشان بازمی گردند.
روز چهارشنبه، اماندا بری به همراه دختر شش ساله اش که در اسارت بدنیا آمده، به خانه خواهرش رفت اما تنها خواهر وی در مقابل خبرنگاران حاضر شد و از دوستان و مردمی که ابراز احساسات و خوشحالی کردند، تشکر کرد.

 

تصویر خواهر اماندا بری

تجاوز 10 ساله به دختران ربوده شده پایان یافت ! + تصاویر

 

تصاویر 10 سال قبل دختران ربوده شده

تجاوز 10 ساله به دختران ربوده شده پایان یافت ! + تصاویر

 

سه برادر ۵۰، ۵۲ و ۵۴ ساله در رابطه با این پرونده بازداشت شده اند و پلیس کلیولند در حال بازرسی کامل خانه ایست که سه زن در آن اسیر بودند.
این خانه متعلق به آریل کاسترو، یکی از سه برادران مظنون است. اسرار بسیاری در این خانه نهفته است. داستان مرموز این خانه وحشت هنوز به پایان نرسیده است. شاید زنان دیگری نیز در این خانه در اسارت بوده اند. حتی شاید جسد زنان دیگری در اینجا یافته شود.
خانه ای که این سه زن یک دهه در حال اسیر بودند و جنایاتی که در آن بر آنها رفته است

 

تجاوز 10 ساله به دختران ربوده شده پایان یافت ! + تصاویر

 

سایت دویچه وله در گزارشی جداگانه اضافه کرد: در پی آزادی سه زنی که سال‌ها در خانه‌ای واقع در ایالت اوهایو به اسارت گرفته شده بودند، پلیس آمریکا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. افکار عمومی می‌پرسد چگونه همسایگان و پلیس سال‌ها از این ماجرا بی‌خبر ماندند؟

در این خانه چه گذشت؟
اکنون، سه زن آمریکایی  که در نوجوانی ناپدید شده بودند، در خانه‌ای واقع در شهر کوچک کلیولند ایالت اوهایوی آمریکا پیدا و آزاد شده‌اند.
به گزارش پلیس سه برادر ۵۰ تا ۵۴ ساله به ظن ربودن سه دختری که اکنون زنانی جوان هستند، دستگیر و زندانی شده‌اند. یکی از دختران به نام آماندا بری که اکنون ۲۷ ساله است، دارای دختری نیز شده، که به‌نظر می‌رسد در دوره اسارت به دنیا آورده است.
متهم اصلی آریل کاسترو و دو برادرش اونایل و پدرو، رفتاری کاملا عادی داشته‌اند. همسایگان آریل را “مردی مهربان” توصیف کرده‌اند. او قبلا راننده اتوبوس بوده است.
شبکه‌های تلویزیونی گزارش داده‌اند، در شرایطی که این مرد در خانه محل سکونت خود زندانی برای این سه‌زن جوان ایجاد کرده بود، چنان آرام و عادی به‌نظر می‌رسید که همسایگان در طول سال‌ها تصور می‌کردند که او تنها در این خانه زندگی می‌کند. ماموران پلیس نیز گفته‌اند که تا به‌حال هیچ چیز شک‌ برانگیزی در این خانه دیده نشده بود.

آیا پلیس غفلت کرده است؟
اما شاهدان عینی این گزارش‌ها را تکذیب می‌کنند. یکی از همسایگان توصیف می‌کند که یکبار زنی برهنه را در باغچه خانه دیده که رفتاری غیرطبیعی داشته و به‌همین دلیل پلیس را خبر کرده‌اند، اما پلیس هشدار او را شوخی تلقی کرده و جدی نگرفته است.
شاهدان دیگری گفته‌‌اند که پلیس دوبار در محل حاضر شده اما هرگز وارد خانه نشده است. اکنون پلیس اوهایو به‌شدت مورد انتقاد افکار عمومی قرار گرفته است.

سه زن اسیر چگونه آزاد شدند؟
روز دوشنبه (۵ آوریل/۱۵ اردیبهشت) یکی از همسایگان آریل کاسترو به نام چارلز رمسی، متوجه می‌شود که زنی دستش را از شکاف یک در نیمه‌باز بیرون آورده و کمک می‌طلبد.

 

چارلز رمسی ( نجات دهنده )

تجاوز 10 ساله به دختران ربوده شده پایان یافت ! + تصاویر

 

چارلز رمسی نجات دهنده آماندا بری می گوید: بارها با رباینده دخترها کباب خوردیم و زالزا گوش کردیم، اما هرگز چیز مشکوکی ندیدم. یک همسایه دیگر به نام چارلی سرب هنوز هم نمی‌تواند واقعیت را باور کند: «این دخترها در حیاط پشتی خانه ما حبس شده بودند؟
چارلز که رنگین‌پوست است، پیش‌می‌رود، در را با ضربات لگد می‌گشاید و زنی که کمک می‌طلبیده در حالی که دختر خردسالش را در آغوش داشته است به بیرون می‌خزد. او آماندا بری است.
آماندا بری بلافاصله از خانه چارلز رمسی به پلیس تلفن می‌زند و خواستار کمک فوری می‌شود. مرکز پلیس در آغاز با خونسردی برخورد می‌کند و تنها اعلام می‌کند به محض آن که خودرویی در اختیار داشته باشد گشت پلیس را به محل می‌فرستد. بری فریاد می‌زند: «نه. من الان به شما احتیاج دارم، پیش از آن که او برگردد.
سخنان او از وجود دو اسیر دیگر حکایت می‌کند. دقایقی بعد پلیس به خانه هجوم می‌برد و “جینا د یسوس” ۲۳ ساله و “میشل نایت” ۳۲ ساله را نیز آزاد می‌کند.

 

دختران ربوده شده پس از 10 سال

تجاوز 10 ساله به دختران ربوده شده پایان یافت ! + تصاویر

 

وضعیت فعلی زنان آزاد شده
وضعیت زنان آزاد شده به لحاظ سلامتی چندان وخیم نیست. به‌گزارش پلیس فدرال اف بی‌آی، آماندا بری هنگامی که در سال ۲۰۰۳ در پایان کار روزانه در بورگر کینگ گم شد، ۱۶ ساله بود. د یسوس یک‌سال بعد در راه بازگشت از مدرسه گم شد. او آن ‌زمان ۱۴ ساله بود. نایت هنگامی که در اوت سال ۲۰۰۲ برای آخرین بار دیده شد ۲۱ سال داشت.
بستگان آماندا بری در شبکه‌های تلویزیونی گزارش داده‌اند که مادر آماندا، در پی رنج‌فراوانی که به‌خاطر گم شدن دختر ۱۶ ساله خود کشید، در سال ۲۰۰۶ سرانجام جان باخت و نتوانست شادی آزادی دخترش را پس از ۱۰ سال تجربه کند.
اما پلیس آمریکا با وظیفه سنگین دیگری روبرو است: در همین شهر کوچک کلیولند، زن جوان دیگری نیز از چند سال پیش گم شده و هیچ ردپایی از او به دست نیامده است. اکنون پلیس برای یافتن او زیر فشار شدیدی قرار گرفته است.
سایت صدای آمریکا هم نوشت: فریاد کمک‌خواهی یک زن جوان در روز دوشنبه پرده از یک جنایت خاموش و هولناک در ایالت اوهایو در غرب میانه آمریکا  برداشت.
سه زن جوان که بین سال‌های ٢٠٠٢ و ٢٠٠٤ ناپدید شده بودند، عصر دوشنبه (٦ مه) درون خانه‌ای پیدا شدند که پرده‌هایش همیشه کشیده و بسته بود و صاحب‌خانه سال‌ها با همسایگان حشر و نشر داشت.
همسایگان می‌گویند روز دوشنبه پس از شنیدن فریاد کمک از خانه فوق، به آنجا مشکوک شدند.
به گفته خبرگزاری آسوشیتدپرس، بری در آوریل ٢٠٠٣ در سن ١٦ سالگی ناپدید شد. او پیش از ترک محل کارش در رستوران محلی برگرکینگ به خواهرش تلفن زد و گفت در راه خانه است اما هرگز به خانه نرسید. دجیزز، یک سال بعد در سال ٢٠٠٤ و در ١٤ سالگی در راه برگشت از مدرسه به خانه ناپدید شد و نایت در سال ٢٠٠٢ربوده شد.
خانه محل حبس آنان با مکان‌هایی که بری و جیزز آخرین بار آنجا مشاهده شدند، فاصله اندکی دارد. هیچ‌یک از همسایه‌ها شک نبرده بود که آن خانه محل نگهداری قربانیان ربوده‌شده باشد و هر روز مردی را می‌دیدند که خیلی عادی به آن خانه رفت و آمد می‌کند.
چارلز رمزی، فردی است که صدای فریاد کمک آماندا را از داخل خانه شنید. رمزی می‌گوید بری تلاش می‌کرد دستش را از لبه باریک دیوار خارج کند. رمزی با شکستن قسمتی از در به او کمک کرد خارج شود و همین موقع کاسترو پا به فرار گذاشت.  کمی بعد پلیس کاسترو را در رستوران نزدیک بازداشت کرد.
سایت بی بی سی هم در بازتاب این جنایت هولناک افزود: مظنون پرونده اسارت سه زن در اوهایو آمریکا به آدم ربایی و تجاوز متهم شد.
آریل کاسترو به چهار مورد آدم ربایی و سه مورد تجاوز متهم شده است.
پلیس کلیولند پیشتر اعلام کرده بود که دست و پای این سه زن به وسیله طناب و زنجیر بسته شده بود.پلیس این ایالت روز سه‌شنبه، در یک کنفرانس خبری گفت که بیش از ۲۰۰ مورد مدرک جرم از خانه ای که زنان در آن زندانی بودند، جمع آوری کرده است.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان