خنده دار و عجیب ترین وسیله ورزش صورت + (عکس)

خنده دار و عجیب ترین وسیله ورزش صورت + (عکس)

 

این دستگاه از یک بدنه پلاستیکی به همراه دو دسته قابل ارتجاع ساخته شده است. قسمت پلاستیکی را باید درون دهان قرار داد و سپس سر را به پایین و بالا حرکت داد. با این حرکت دسته ها شروع به لرزش می کنند و این نهایت قابلیت این وسیله است

 

ژاپنی ها به خاطر ساختن ربات های مختلف شهرت پیدا کرده اند و به گونه ای از قطب های صنعت های تکنولوژیک شناخته می شوند اما همین مردم که عاشق ساخت ربات هستند گاهی اوقات دست به تولید وسایل بسیار عجیب می زنند.

 به تازگی یک شرکت ژاپنی دستگاهی عجیب را اختراع کرده است که با نام “PAO” قرار است وارد بازار شود. گفته می شود این دستگاه می تواند جوانی و زیبایی پوست را تضمین کرده و برای افرادی که صورت چروکیده دارند بسیار مناسب است.

 

خنده دار و عجیب ترین وسیله ورزش صورت + (عکس)

 

این دستگاه از یک بدنه پلاستیکی به همراه دو دسته قابل ارتجاع ساخته شده است. قسمت پلاستیکی را باید درون دهان قرار داد و سپس سر را به پایین و بالا حرکت داد. با این حرکت دسته ها شروع به لرزش می کنند و این نهایت قابلیت این وسیله است.

 شرکت سازنده می گوید هر روز ورزش با این وسیله در دونوبت سی ثانیه ای می تواند جوان ترین پوست را برای شما بسازد. البته این زمان نباید بیشتر شود زیرا ممکن است مشکلاتی را برای گردن شما به همراه داشته باشد. به نظر شما چنین وسیله عجیبی می تواند باعث جوانی پوست شود؟

 

خنده دار و عجیب ترین وسیله ورزش صورت + (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان