فاحشه های شوهر دار در ایران

مجموعه : فرهنگ و هنر
فاحشه های شوهر دار در ایران

فاحشه های شوهر دار در ایران

 

ما ایرانیها که ادعای ام القرای اسلام را داریم و مدعی هستیم که مذهبی و متعصب هستیم ، چرا به اینروز افتاده ایم؟؟

قبل از هر چیز ، از تمامی خانمها و خانواده های نجیب و اصیل ایرانی عذرخواهی میکنم ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که در این سالهای اخیر ، فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده بنام خیانت زنهای شوهردار. با اینکه این فساد در تمام دنیا اتفاق میافتد ولی نه به اندازه ایران و از طرف دیگر باید گفت : ما ایرانیها که ادعای ام القرای اسلام را داریم و مدعی هستیم که مذهبی و متعصب هستیم ، چرا به اینروز افتاده ایم. حالا بعنوان کسی که در پایتخت این ام القرا هستم و در شلوغترین نقاط این اجتماع ، این فساد جانسوز را میبینم ، بعضی از عوامل ایجاد و پیشرفت این درد اجتماعی را در موارد زیر میبینم :

 

     ۱ـ اولین و بزرگترین عامل این موضوع ، فقر است. خانواده ای که مثلا ماهیانه 700 هزار تومان درآمد دارد و ماهیانه 500 هزار تومان کرایه خانه میپردازد ، طبیعی است که نمیتواند با 200 هزار تومان باقیمانده ، امورات زندگی را بگذراند . لذا خیلی از خانواده ها ، هستند که به سختی و با نان خالی هم که شده ، زندگی را سر میکنند ولی متاسفانه بعضی از خانمها، طاقتشان تمام میشود و با اولین پیشنهاد ، اسیر این باتلاق میشوند و تن به این آلودگی میدهند.

 

 ۲ـ اعتیاد خود و همسر ، دلیل دیگری برای این فساد میتواند باشد. تهیه مواد و خماری ، که باعث از کار افتادن مغز و چشم بستن به همه تعهدات و شرافتها میباشد .

 

 ۳ـ توجه دیگران و گیر دادن بعضی از مردها به این خانمها. مثلا : خانم شوهر داری ، با کلی آرایش و بزک و دوزک ، همراه شوهرش یا بدون شوهر ، به خیابان میرود . طبیعی است که یک مشت اوباش و رزل از خودش بدتر ، بر حسب نیاز یا عادت ، به این خانم توجه بیش از حد میکنند مثلا اشاره میکنند یا متلک میاندازند یا آنقدر جسور هستند که شماره تلفن میدهند . و اگر این مزاحم از شوهر زن خوش پوش تر و خوش تیپ تر باشد که دیگر هیچ. لذا بالاخره این زن ، اسیر وسوسه های شیطانی و کثیف میشود و ….

 

 ۴ـ ارتباط و دوستی زن ، با زنهای اینکاره. ابتدا خانم محترم مدعی میشود که فساد دوستم هیچ ربطی به من دارد ولی خبر ندارد که رفتار و اعمال دوست فاسد ، نا خود آگاه بر روی شخص تاثیر میگذارد و ……

 

 ۵ ـ لجبازی با همسر . زن با این ادعا که شوهرم به من خیانت کرده است یا اینکه با من بد رفتاری میکند و نمیتواند نیازها و خواسته های منرا برطرف کند ، خودش را قانع میکند که عمل کثیفش توجیه است.

 

۶ـ زیاده خواهی و تنوع طلبی . متاسفانه از آنجاییکه هیزی فقط مختص مردها نیست ، بعضی از خانمها ، این مرض را ذاتا دارا هستند و مانند مردهای اینچنینی که دوست دارند همه را آزمایش کنند ، تنوع طلب و هوسران هستند و بدون هیچ ایرادی در همسرشان ، تن به این ذلت میدهند.

 

 ۷ـ مراعات نکردن بعضی از نکات زناشویی از طرف همسرشان. مثلا همسرشان نیازهای آنها را در نظر نمیگیرد و فقط بفکر خودش است و کارش که تمام شد ، (خرش که از پل گذشت) همسرش را فراموش میکند . یا اینکه مثلا همراه همسرش ، فیلمهای پورنو تماشا میکند و همین امر باعث تخریب فکر زن میشود . یا اینکه از نظر اخلاقی مانند کتک زدن و … باعث فرار عاطفی زن از شوهر میشود.

 

لذا باز هم اگر توهینی به خانواده های پاک ایرانی شده است ، معذرت میخواهم و اگر عزیزانی هستند که عوامل دیگری به فکرشان رسیده است در نظرات عنوان نمایند. در ضمن یک نکته را نیز نباید فراموش کرد : خیانت زن به همسر ، فقط به تماس جنسی گفته نمیشود چون خیلی از زنهای شوهر دار هستند که به گمان اینکه من فقط با پسری دوست هستم و ارتباط جنسی نداریم ، خودشان را گول میزنند. درصورتی که ، هر گونه رفتار فاسد گونه ، خیانت بحساب میاید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان