ramazan
ramazan

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

 

خوش آشام ترین جانوران دنیا شناخته شدند. تصاویر زیر را ببینید

 

این حشره ها و موجودات خون خوار در همه جای دنیا پیدا می شوند و گاهی اوقات می توانند باعث بروز بیماری های مختلف در بدن انسان شود. در ادامه به برخی از این موجودات خون خوار می پردازیم.

ساس

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

یکی از خون آشام های بسیار ترسناکی که در دنیا وجود دارد با نام ساس (Tick ) شناخته می شود. این ساس در نوع خود بسیار جالب است زیرا می تواند 600 برابر وزنش از خون تغذیه کند. با توجه به بدن ارتجاعی این حیوان که در عکس نشان داده شده است با خوردن خون بزرگتر و البته چاقتر می شود ما الان دغدغمون اینه چجوری لاغر بشیم.

حلزون اژدری

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

حلزون ها از جمله کوچکترین و آهسته ترین موجودات دنیا هستند که شاید به نظر شما بی خطرترین آن ها نیز باشند اما یکی از گونه های بسیار خطرناک این موجود در اعماق آب ها زندگی می کند و بسیار هم خطرناک است. این حلزون می تواند یک برق 220 ولتی را به ماهی ها وارد کند و آن ها را برای مدتی بیهوش می کند و به راحتی خون آن ها را بمکد.

پروانه خون آشام

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

بسیاری از گونه های پروانه تنها از نکتار گل ها تغذیه می کنند و شاید حتی غذایی هم نخورند چرا که عمر زیادی ندارند. در این میان گونه ای از پروانه ها هستند که از خون موجودت زنده استفاده می کنند.

این پروانه ها در حالی که اندازه زیاد کوچکی ندارند ولی روی بدن میزبان می نشینند و دلی از عزا در می آورند. البته تنها گونه نر این موجودات از خون تغذیه می کنند.

مگس

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

یکی از موجوداتی که حتما همه ما با آن روبرو شده ایم مگس است. این حشره که گونه های بسیار زیادی دارد در اکثر مواقع احساس می شود بی خطر است اگر حامل بیماری باشد می تواند یکی از موجودات کشنده باشد.

این حشره با استفاده از نیش بسیار تیزش خون را از بدن انسان ها و دیگر موجودات زنده می مکد. در بسیاری از تحقیقات انجام شده مشخص شده است که خون خوارترین موجود دنیا همین مگس به همراه پشه است البته این دو در میان بزرگترین قاتلان دنیا نیز قرار دارند.

کک

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

یکی از بدترین این موجودات خون خوار “کک” است. حشرات بخش عظیمی از خون خوارها را تشکیل می دهند و نزدیک به 2000 نوع از این موجودات هستند که از خون موجودات دیکر استفاده می کنند.  کک ها هیچ گاه بال نداشته اند در حالی که پاهای بسیار سریعی دارند و به سرعت می توانند در بدن میزبان حرکت کنند. در حالی که برخی از کک ها تنها خون را می آشامند و می روند ولی بعضی از گونه ها روی بدن باقی می مانند و به زیر پوست رفته و برای مدتی شما را آزار می دهند.

زالو

 

این موجود کوچولو که در بعضی از مواقع در مان گر هم هست به عنوان یکی از خون خوارترین موجودات شناخته می شود. بیشتر زالوها در منطقه های گل آلود زندگی می کنند و برای مثال می توان تعداد بسیار زیاد آن ها را در شالیزارهای شمال کشور دید. در دوران بچگی زالو نزد والدینشان هستندد و بر پشت آن ها سوار می شوند تا خودشان بتوانند زندگی کنند. این موجودات زخم های ریز و بدون دردی را روی بدن میزبان ایجاد می کنند اما بعد از کندن تازه دردها آغاز می شود.

خفاش های خون آشام

خوش آشام ترین های دنیا عکس های باورنکردنی

شاید بسیاری از خفاش ها را خون آشام بدانید اما تنها سه گونه از این خفاش ها هشتند که از خون موجودات دیگر استفاده می کنند و همگی آن ها به طور بومی در آمریکا موجود هستند.

این خفاش ها می تواندد راه بروند و همچنین دندان های بسیار تیزی نیز دارند. آن ها هنگامی که شکار در خواب به سر می برد به راحتی به او نزدیک می شوند و به آرامی دندان هایشان را وارد بدن میزبان می کنند و خون آن را می مکند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان