ramazan
ramazan

واکنش جنجالی و تند الهام چرخده نبست به چالش سطل آب یخ!!

واکنش جنجالی و تند الهام چرخده نبست به چالش سطل آب یخ!!

 

تکلیف معلوم شد! همه ابن چهره ها که صدای جیغ شان چه زن و چه مرد در گوشمان هست که ” ااای واای آب یخ چقدر به انسان شک میدهد”همان عزیزانی هستند که فریاد شکشان در مقابل جنایات حروم زادگان اسراییلی در گوشمان میپیچد

 

 به گزارش ناز وب به نقل از کافه سینما، الهام چرخنده در یادداشتی در واکنش به حضور هنرمندان ایرانی در کمپین “چالش آب یخ” در اینستاگرامش نوشت:

سلام.. تکلیف معلوم شد ؛

ماهزاران آدم خیر و خیر خواه و خوش قلب و “خلاق” داریم تو ایران! ستاره های بی نظیری که کافیه یک فراخوان از یک کشور به گوششون برسه و دوربین به دست لوکیشن های خاص انتخاب کنند گاها”چند دوربینه سوییچ و حتی از نابازیگران جهت پر کردن صحنه استفاده کنند .

تکلیف معلوم شد !

ما ستاره های بی نظیری در هنر و ورزش و .. داریم که برای همه باورها ارزش قایلند و ما چقدر خوشحالیم که تصویری که از ایران به جهانیان نشان داده میشود ؛ خانم های زیبا، خوش رنگ،خوش پوش و خوش اخلاق هستند و مردان ؛ اهل ورزش .اغلب با لباس های ورزشی ویا حتی شنا دیده میشوند و گاها”بسیار به روز ‘ نشان میدهند ما هم در کنارهنرهای دیگر این مرز و بوم کار “تاتو”مون هم حرف نداره!!

تکلیف معلوم شد!

ما در این چالش فهمیدیم چه کسانی به چه کسانی ارادت ویژه دارند. فهمیدیم ستاره های واقعی ایران زمین چه کسانی هستند از لوس آنجلس گرفته تا ته نظام آباد عزیز. ما فهمیدیم که چه کسانی لطف کردند و از دستمزدهای شیرینشان صد هزار تومان به محک پرداخت کردند ..و من شاهدم و خود با چشمانم دیدم که آنلاین هم میشود پرداخت کرد؛ خیرشون قبول ..

ما فهمیدبم مردان ماهم در مقابل آب یخ استعداد جیغ زدن دارند! و زنان مسلمان کشورم باز قناعت پیشه کردند در بحران بی آبی ! دستمریزاد خاتون..و البته جا دارد برای تودهنی به ستاره های هالیوود عرض کنم : اگر همین یک وجب روسری نبود میتوانستید ببینید که بانوی ایرانی مسلمان، وقتی با لگنی آب یخ خیس میشود چقدر جذاب تر از شما کافران خواهد بود ! بترکد چشم حسود و بخیل ان شاالله..

تکلیف معلوم شد !

الهی شکر که اغلب ما در منزلمون استخر داریم. الهی شکر که اینقدر به بیماریهای خاص اهمیت می دهیم .

تکلیف معلوم شد!

ما همان مسلمان هایی هستیم که وحدت برای ما حرف اول و آخر را میزند. وحدت در ورزش ،هنر،اقتصاد،سیاست در جامعه در خانواده و “وحدت در دین” ! ما بیست و چهار ساعت که سهل است ! در عرض بیست و چهار ساعت تمام ستاره هامان آب یخ را ریختن و پاشیدن .ما آدم های متعهدی هستیم و خوش قول !

تکلیف معلوم شد! همه ابن چهره ها که صدای جیغ شان چه زن و چه مرد در گوشمان هست که ” ااای واای آب یخ چقدر به انسان شک میدهد”همان عزیزانی هستند که فریاد شکشان در مقابل جنایات حروم زادگان اسراییلی در گوشمان میپیچد

این وفای به عهد در تمام اقوام ما موج میزند.که هر کجا هر کسی با هر تفکر و سیاستی هر چالشی برای ما ایجاد کند ؛ آب و یخ که سهل است ، خاک و گل بر سر میریزیم !!

تکلیف معلوم است!

یاران زهرایی، یاران چادر خاکی، یاران علی، دینمان را به چالش نیندازند دین شویان غرب ؟!

میگویند: آب و یخ تن ناموس حتک حرمت شده شیعه در عراق وشام را غسل ندهد!

میگویند :آب ویخ چاقوی داعش به خون سرهای مردان شیعه آغشته را نمیشوید .!

میگویند: آب و یخ کودکان از تشنگی پر پر شده را سیراب نکند !

راست میگویند؟!!!

تکلیف معلوم میشود!!!

وقتی یک مشت خاک تربت کربلا رابا خاک فکه آمیخته به نیابت یاران زهرایی بر سر ریختم تکلیفم معلوم میشود میدانم …

ریا ، چاپلوسی ، خود شیرینی و ….

اااای وااای بر این تکلیف ….

یا علی.

عزت تان مستدام . کوچک ترین فرد جامعه هنری ایران اسلامی.

الهام چرخنده


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان