نظراحمقانه جوسی کاتینگهام از دختردار شدنش+ عکس

نظراحمقانه جوسی کاتینگهام از دختردار شدنش+ عکس

 

جوسی می گوید من دختر احمقی هستم.واقعا متاسفم که قرار است دختری داشته باشم.

اظهار نظر احمقانه جوسی کانینگهام از دختردار شدنش , خانم هنرمند که دود و سیگار و نوشیدن های پی در پی وی را جزو چهره های منفور نموده است در اخرین اظهار نظر سخیفانه خود هنگامی که فهمید فرزند داخل شکمش دختر است به شدت براشفت و از هوادارانش عذر خواهی نمود.

 خانم جوسی کانینگهام چندی قبل به هوادارانش گفته بود فرزند پسری در راه دارد و همچنین از سر زوق زدگی گفته بود حتی مایل است بلیط زایمان خود را به 40 هزار پوند بفروشد تا افرادی که مایلند به بیمارستان امده و از نزدیک شاهد زایمانش باشند

نظراحمقانه جوسی کاتینگهام از دختردار شدنش+ عکس

  

.اما هنگامی سونوگرافی خبر قطعی را به او داد که فرزندش دختر است به شدت ازرده خاطر گشت و به هوادارانش گفت از تصمیم فروش بلیط زایمان خود منصرف شده و بیشتر دوست دارد در ان زمان در کنار مادر و فرزند دخترش باشد.

 وی که به شدت سیگاری است و در حد مفرطظ شراب می نوشد اخیرا تصمیم به ترک گرفته است.خانم کانینگهام اهل شهر لیدز می باشد و 24 سال سن دارد.وی دارای دو پسر می باشد که هر دو ازدواج نموده و صاحب زن و زندگی می باشند. 

 وی در سخنانی سخیفانه دیروز اظهار داشت:من دختر احمقی هستم.واقعا متاسفم که قرار است دختری داشته باشم.وی می افزاید دو پسرم بزرگ خواهند شد و تشکیل خانواده خواهند داد اما دختر چی! تا آخر عمر از کنارت جنب نمی خورد!

نظراحمقانه جوسی کاتینگهام از دختردار شدنش+ عکس

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان