ramazan
ramazan

خانه ی هری پاتر در تهران را ببینید + تصاویر

مجموعه : تقویم تاریخ
خانه ی هری پاتر در تهران را ببینید + تصاویر

 

این خانه با نیازهای ساکنانش سازگار شده است. با توجه به اینکه مهمان باشد یا خیر، اتاق مهمان را در طبقه دوم می توان با توجه به اهداف تغییر کاربری داد.

 

به گزارش نازوب به نقل از مشرق، در سبک مدرسه هاگوارتز هری پاتر که برای جادوگران جوان ساخته شده بود، اتاق ها می چرخیدند، به داخل ساختمان می آمدند یا می توانستند به سمت خیابان آویزان شوند. خانه هفت طبقه شریفی ها در تهران، دارای یک سالن بدنسازی و استخر است.

 اما آنچه که این خانه را متمایز و فوق العاده ساخته این است که تنها با فشار دادن یک دکمه، سه اتاق نهارخوری، پذیرایی و اتاق کار می توانند به چرخش دربیایند، نور به داخل فضا بیاید و یک فضای تراس ایجاد شود.

 

چرخش هر اتاق نسخه مخصوص به خود را داراست

خانه ی هری پاتر در تهران را ببینید + تصاویر

طراحی خانه بر اساس طراحی خانه ها سنتی ایران انجام گرفته است؛ خانه هایی که دارای هردو فضای زمستانی و تابستانی و منعکس کننده تفاوت آشکار درجه حرارت فصل های مختلف بودند. در تابستان اتاق ها می توانند بازتر شده، نور بیشتری به داخل ساختمان بیاید و فضای تراس نیز گسترده تر شود. اما در زمستان اتاق ها می توانند بسته تر شوند تا ساختمان گرم تر شود.

 خانه دارای دو زیرزمین است. در یکی سالن بدنسازی و در دیگری امکانات تفریحی دیگری مانند میز بیلیارد قرار گرفته است. طبق اول مخصوص پارکینگ و محل زندگی سرایدار است. طبقه اول و دوم با داشتن آشپرخانه، اتاق نشیمن و فضای پیانو، فضای اصلی خانه هستند. دو اتاق خواب و حمام ، یک آشپزخانه و فضای بیشتر نشیمن، در دو طبقه بعدی و بالاتر قرار گرفته اند.

 

خانه ی هری پاتر در تهران را ببینید + تصاویر

 

سخنگوی نکست آفیس می گوید: خانه با نیازهای ساکنانش سازگار شده است. با توجه به اینکه مهمان باشد یا خیر، اتاق مهمان را در طبقه دوم می توان با توجه به اهداف تغییر کاربری داد. به طور مشابه اتاق کار یا نهارخوری می توانند با توجه به خواسته های ساکنان تغییر کنند. به دلیل وجود این سبک در این خانه همواره وجود حالات متفاوت  فصلی یا دریافت نور امکتن پذیر است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان