ramazan
ramazan

دستورالعمل عجیب و غریب اجرایی گشت ارشاد و انصار!

مجموعه : اخبار
دستورالعمل عجیب و غریب اجرایی گشت ارشاد و انصار!

 

این دستورالعمل در 5 ماده بوده و از تاریخ صدور قابل اجرا می باشد.

 

فرزین پورمحبی: 25 درصد دانش آموزان ما بچه مثبت و سوسول هستند؛ چرا؟ چون طبق آمار منتشر شده از مرکز محترم پژوهش های مجلس، «75 درصد دانش‌آموزان، با جنس مخالف رابطه غیرمجاز دارند».

وقتی این آمار را خواندم. اولین کاری که کردم، بجا گذاشتن سجده شکر بود. چراکه من با این عدد و رقم به نسل آینده ساز کشورمان امیدوار شدم که تا این حد کمر همتش برای ساختن آیندگان سفت است و مثل ما بی بخار و سیب زمینی از آب در نیامده اند. (روم به دیوار:ما حتی نتوانستیم یک خاکی بر سر کاهش جمعیت مان بریزیم چه رسد به …) باری به هر جهت و صد هزار مرتبه شکر که نسل آینده از همین حالا می تواند جور ما و گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند و بچلانند و خیلی کارهای دیگر هم بکنند که نمی توان همه را اینجا گفت. البته برای انجام آن کارهایی که نمی توان اینجا گفت هم، سر سوزنی محتاج کمک پدر و مادرشان هم نشوند (توضیح: ما تا 30 سالگی بدون بابا و مامانمان نمی توانستیم از یک دختر خواستگاری کنیم! چه رسد به رابطه …)

بله… بالاخره گشت هایی که توی خیابان، پارازیت هایی که توی هوا و فیلترینگ هایی که توی سایت ها ول کردیم و قانون سانسور و تفکیک جنسیتی را که تحت هیچ شرایطی ول نکردیم، نتیجه داد و دستاوردش همینی شد که در آمار فوق دیدید. به همین چیزها اصطلاحا می گویند: اقدامات زیر بنایی برای درست و درمان کردن زیر ساخت های فرهنگی

فقط این وسط یک سوال پیش می آید…

آن 25 درصد باقیمانده از دانش آموزان چرا تا این حد پاستوریزه و بچه مثبت مانده اند؟ کجای برنامه هایمان اشتباه بوده که این گروه هر چند قلیل توانستند قسر در بروند؟ اصلا یک سوال دیگر …

این دانش آموزان سوسول چطوری می توانند سرشان را در کتاب هایشان بکنند در حالیکه سه چهارم همکلاسی های آنان با آب و تاب فراوان هر روز مشغول تعریف و تمجید از رابطه و تجربه اشان با جنس مخالف هستند؟ زودپز چینی هم که باشی وقتی که این خاطرات را بشنوی در این فضا داغ می کنی و سوت می کشی … کبریت بی خطر بودن هم حدی دارد. آنها تا کی می خواهند نسبت به اینهمه انتقال تجربیات دوستانشان بی تفاوت مانده و دست رو دست بگذارند و مثل گاگول ها به درس و مشق شان برسند ؟!

به عقیده من می بایست بودجه ای برای به جاده خاکی زدن دانش آموزان سر به راه فوق تخصیص داده شود تا آدم از مشاهده اینهمه پاستوریزه بودن آنها، رودل نکند.

به امید روزی که هر دانش آموز حداقل یک پارتنر داشته باشد و این آینده سازان به کمک هم چیزهایی در آینده بسازند که نامشان نشود بچه های طلاق ….

دستورالعمل اجرایی گشت ارشاد و انصار

توضیح: با توجه به دستاوردهای فوق، این دستورالعمل برای عدم تداخل وظائف دو گشت «ارشاد» و «انصار» و رفاه و آسایش دوستان محترم منکراتی نگاشته شده است.

1- کلیه تذکرات «لسانی» متعلق به برادران فعال در گشت انصار بوده و کلیه تذکرات غیر لسانی متعلق به عزیزان فعال در گشت ارشاد می باشند. بدیهی است که تذکرات غیر لسانی تذکراتی را شامل می شوند که از همه اعضا به جز «لسان» استفاده شود.

2- نظر به اینکه گشت ارشاد ون دارد و گشت انصار موتور، از همین رو در موارد اورژانسی که نیاز به حضور سریع این عزیزان در محل مورد نظر می باشد، ضروری است از گشت انصار استفاده شود؛ تا آن موقع که گشت ها پشت ترافیک بوق می زنند «موارد مورددار» نتوانند با سوء استفاده از همین مسئله همان زمان، تیپ و یا اتو بزنند. (توضیح:در آینده با تاسیس گشت های هوایی، رسیدن به موارد مورددار به حداقل زمان ممکن خواهد رسید.)

3- با توجه به نوع وسیله نقلیه ای که گشت های ارشاد در اختیار دارند، ضروری است در مواقعی که مورد «موارد مورددار» با تذکر سرپایی حل نمی شود جهت انتقال «موارد مورد دار» به جایی که موردشان در آنجا حل می شود، از گشت های ارشاد استفاده شود، بدیهی است که انتقال «موارد مورددار» با موتور صورت خوشی نداشته و زیادی تابلوست.

4- با توجه به اینکه برادران فعال در گشت های انصار سر به زیر تر از برادران گشت های ارشاد می باشند، ضروری است که تذکرات مربوط به مواردی همچون: «بوت» ، «چکمه» ، «ساپورت» به عهده گشت های انصار و مواردی مربوط به امور بالا تنه، همچون: «بالا دادن عینک» و «بزرگ بودن کلیپس» و …به عهده برادران گشت ارشاد باشند. (توضیح: برای امور مربوط به مناطق دیگر متعاقبا تکلیف مشخص و طی متممی به سمع و آگاهی رسانده خواهد شد.)

5- در مواردی که دو گشت همزمان بر سر یک «مورد مورددار» می رسند، الویت با گشتی خواهد بود که «مورد مورددار» مورد نظر آن‌را برای تذکر به خودش انتخاب می نماید و چنانچه «مورد مورددار» در این مسئله بر سر دو راهی انتخاب قرار گرفت و نتوانست تصمیم قطعی خود را صریحا اعلام نماید، الویت با گشتی خواهد بود که مورد های شخص «مورددار» شامل یکی از مواردی شود که در حوزه عملیاتی گشت مورد نظر بوده و در بالا مفصلا به آنها اشاره شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان