ramazan
ramazan

رامبد جوان و عادت ناپسند و خواندنی او در دوران مدرسه!

رامبد جوان و عادت ناپسند و خواندنی او در دوران مدرسه!

 

رامبد جوان یکی از محبوب ترین بازیگران جوان و پر نشاط سینمای ایران است که در یک برنامه یکی از خاطرات خنده دار و ناپسند خود را در دوران مدرسه بیان می کند

“رامبد جوان” در برنامه خندوانه به منظور نزدیک شدن به لوکیشن مدرسه و کلاس درس، سه نیمکت قدیمی و رنگ و رو پریده به دکور برنامه اش آورده بود که جذابیت های خاص خودش را داشت. مهمانان او در این برنامه شقایق دهقان و بهرام عظیمی بودند که هر کدام خاطرات اولین روز مدرسه رفتن شان و همچنین بهترین خاطرات روزهای دانش آموزی شان را تعریف کردند.

در انتهای برنامه اما نوبت به رامبد جوان رسید که خاطره ای از روزهای دانش آموزی اش تعریف کند؛ او گفت: «یادم است کلاس دوم دبستان یاد گرفته بودم دستم را مدام تو دماغم می کردم! اصلا هر کاری می کردم دستم باید تو دماغم بود! حرف هیچ کس هم گوش نمی کردم که نباید این کار را انجام دهم.

یک روز معلم خانممان که آن موقع خیلی دوستش داشتم، از من خواست دیگر این کار را نکنم، اما گوش ندادم و باز هم دستم را کردم تو دماغم! (خنده) تنها چیزی که باعث شد دیگر دست توی دماغم نکنم، جمله خانم معلم مان بود که گفت «به خاطر من دیگه این کار رو نکن.» وقتی این حرف را زد من که تعصب زیادی روی او داشتم دیگر مدام با خودم می جنگیدم که نباید دست توی دماغم کنم!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان