هولناک ترین قتل مادر و دختر به خاطر سوء ظن !

مجموعه : اخبار
هولناک ترین قتل مادر و دختر به خاطر سوء ظن !
 14 آذر ماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری 13 فردوسیه شهریار از قتل همسر و دخترش خبر داد. او به ماموران گفت: امروز در  یک لحظه کنترلم را از دست داده با ضربه های چاقو همسرم و دختر 20 ساله ام را در منطقه یوسف آباد به قتل رساندم.

در ادامه تیمی از ماموران راهی خانه این مرد شده و با جسد غرق در خون همسر و دخترش رو به رو شدند. با اطلاع موضوع به پازپرس ویژه قتل تیم جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات برای کشف انگیزه این جنایت را آغاز کردند.

مرد 55 ساله درباره انگیزه اش از این جنایت گفت: چند روز قبل مردی به نام سامان را برای تعمیر سقف خانه به منزل خود آوردم. یک هفته پیش متوجه شدم سامان با دخترم به نام مونا دوست شده و قصد خواستگاری دارد. وقتی پی بردم همسر و دخترم این موضوع را از من مخفی کرده اند بسیار عصبانی شدم.

از سوی دیگر همسرم و منا به بهانه رفتن به کرمانشاه از خانه خارج شده اما در میانه راه از اتوبوس پیاده و به مکان نامعلومی رفته بودند.

امروز ظهر وقتی به خانه بازگشتند از آن ها پرسیدم در این چند روز کجا بودید اما همسرم و دخترم جواب قانع کننده ای به من ندادند و به تصور این که آن ها نزد سامان رفته اند عصبانی شده و با ضربه های کارد همسرم و دخترم را کشتم بعد هم دچار عذاب وجدان شده و با مراجعه به کلانتری خود را معرفی کردم.

پس از تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مرد جنایت کار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همت یار محاکمه خواهد شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان