هاله چیست انرژی معنوی پهنان و رنگ هاله شما در ماه تولدتان

هاله چیست انرژی معنوی پهنان و رنگ هاله شما در ماه تولدتان

هاله چیست انرژی معنوی پهنان و رنگ هاله شما در ماه تولدتان

 

ناز وب، هاله میدان انرژی است که از داخل به خارج کلیه موجودات زنده و غیر زنده انتشار پیدا میکند، هاله‌ای که در اطراف بدن انسان دیده میشود بر اساس احساسات مثبت و منفی دائما در حال تغییر میباشد.

 

شگفتی های هاله و رنگ هاله شما کدام است؟

 

هاله (Aura)،كلمه‌ای لاتین به معنای (هوایی كه به آرامی حركت می‌كند)، نفخه، رایحه، نور و یا تابش نور و هاله است. هاله خود حوزه انرژی الکترومغناطیسی است كه بدن را احاطه كرده و از آن محافظت می کند. (بارون رایش باخ) آن را (پوشش شفاف مغناطیسی) می‌نامد.

 

هاله چیست انرژی معنوی پهنان و رنگ هاله شما در ماه تولدتان

 

پروفسور هارولد‌بور از دانشگاه ييل براي اولين بار با انجام يك آزمايش ساده،به وجود ميدان مغناطيسي در اطراف موجود زنده پي‌برد. او با توجه به يك مولد الكتريكي كه در آهن‌ربا در داخل سيم‌پيچ دوران ميكند و جريان توليد مي‌كند، سمندري را در يك ظرف آب‌نمك قرار داد و ظرف را به دور سمندر چرخاند.

الكترودهايي كه در اين ظرف وجود داشتند و به يك گالوانومتر حساس متصل شده‌بودند، يك جريان متناوب را نشان مي‌دادند.
زماني كه بور اين آزمايش را بدون سمندر انجام داد، گالوتنومتر هيچ جرياني را نشان نداد. اين بدان معنا بود كه در اطراف موجود زنده ميداني وجود دارد كه خاصيت مغناطيسي هم دارد.

بور اين وسيله را بر روي دانشجويان داوطلب خود امتحان كرد و مشاهده نمود كه اين ميدان در بدن انسان هم وجود دارد وكاملا تابع رويدادهاي اساسي زيست شناختي بدن است.
او اين ميدان را حياتي ناميد چون هرگاه حيات از بين برود،ميدان حياتي هم از بين مي‌رود.به گونه‌اي كه يك سمندر مرده در دستگاه هيچ پتانسيلي به وجود نمي‌آورد.

هاله انسان توسط چاکراها ایجاد می‌شود. مجموعه چاکراها مانند یک رنگین‌کمان متشکل از هفت رنگ است که هر چاکرا طیفی از این رنگین‌کمان را تداعی می‌کند.

زمانی هاله کامل و متعادل است که هرهفت رنگ این مجموعه حضور داشته باشند. هاله همانند یک تخم مرغ اطراف بدن را احاطه کرده است. از لکه های هاله میتوان به بیماری شخص پی برد. مکان‌های مختلف هاله مخصوص به خودشان را دارند.

 

اشیاء غیر زنده کم و بیش دارای یک هاله رنگی ثابت میباشند به این معنی که یک شئ ‌میتواند هاله‌ای چند رنگ داشته باشد و با این وجود الگو رنگ آن تغییری نکند.

همانگونه که گفته شد رنگهای اطراف انسان و دیگر موجودات زنده بسته به هیجانات مثبت و منفی تغییر میکند؛ هاله از چندین لایه با تراکم های متفاوت تشکیل شده است و بصورت یک پوشش مرتعش رنگی با ضخامت چند پا بصورت گردابی بدور بدن می‌چرخد.

هاله بازتاب لطیف‌تر میدان و الکترو مغناطیسی شما نسبت به بدن اتری میباشد و هر چقدر رشد معنوی فرد بیشتر و از سلامتی در وضعیت بهتری باشد هاله او خالص تر و درخشتان‌تر میباشد.

هر چقدر هاله فرد تیره‌تر و کدرتر باشد از نظر معنوی، ذهنی و فیزیکی نامتعادل تر بوده و یا بیمار است  و سلامتی، شخصیت و معنویت شما در هاله انعکاس پیدا میکند.

برای دیدن هاله شما نیاز به افزایش حساسیت چشمهایتان و گسترش دامنه ارتعاشات دریافتی به ماوراء نور مرئی را دارید و بخشی از افزایش توانایی دیدن هاله در مهارت و بهبود قدرت دید محیطی میباشد.

 

انواع هاله ها

 

هاله چیست انرژی معنوی پهنان و رنگ هاله شما در ماه تولدتان

 

هاله معنوی به قطر 15 تا 18 فوت
هاله ذهنی كه معمولاً به قطر 8 فوت است و
هاله اثیری، كه تا طول 8 اینچ گرد بدن فیزیكی می‌تابد.

 

چون هاله‌ها روی هم قرار می‌گیرند، همیشه تمیز دادن هر یك از آنها میسر نیست. با این حال، آنچه كه معمولاً روشن‌بینان می‌بینند، هاله اثیری است. این هاله چون نوعی حوزه شفاف، شامل رنگ و شكلهای متنوع است.

رنگ، اندازه، ساختمان و شدت آن بر حسب حالات ذهنی و عاطفی شخص قابل تغییر است. عواطف بسیار قوی، بیماریهای جسمی و ذهنی نیز در هاله‌ها منعكس می‌شوند. یك مشاور رنگ در انگلستان بالغ بر 4700 سایه مختلف را، هنگام تجزیه و تحلیل هاله‌ها ثبت كرده است. نه تنها انسانها، بلكه گیاهان، حیوانات و سنگها نیز هاله دارند.

 

شما هاله را نمی‌توانید گول بزنید. هاله شما نشانگر طبیعت حقیقی و شخصیت شما بوده و هنگامی که شما دروغ بگوئید یک قسمت نامنظم به رنگ زرد مایل به سبز از قسمت بالای هاله جوانه می‌زند. معمولا افراد یک یا دو رنگ برجسته در هاله خود دارند (نقاط قوت). این رنگها همچنین به احتمال قوی رنگهای مورد علاقه آنها خواهند بود.

 

رنگ هاله شما چیست؟

 

لکه‌های سیاه:

 

نشان دهنده تنفر و بدجنسی می‌باشد. شما یک مبارز هستید و دارای انگیزه اید اما تغییر در زندگی را نمی پسندید و زمانی که تصمیمی گرفتید، روی تصمیمتان تا مدتها پای میفشارید، زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه بوده و مثل دیگران نیست.

 

قرمز پر رنگ:

 

نشان دهنده عصبانیت است. آدمهایی که راحت صحبت میکنند را دوست دارید این آدمها باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

 

قرمز خونی:

 

به معنی شهوت پرستی می‌باشد. با نمک و دوست داشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق و اینطور بنظر میرسد که مورد محبت نیز باشید، با روحیه و بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید.

 

قهوه‌ای کدر:

 

در ارتباط با حرص و آز و ماده گرائی بوده. هر آنجه داریم به یک کفن می فروشیم و از این دنیا رخت بر می بندیم. حرض آز درونت را تهی می کند.

 

قهوه ای متمایل به خاکستری:

 

نشان دهنده خودخواهی می‌باشد، فعال و ورزشکارید، برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک شوند؛ زمانی که متوجه میشوید نمی توانید به چیزی که میخواهید دستیابید،‌ بسادگی تسلیم شده آن را رها میکنید.

 

قهوه‌ای مایل به سبز:

 

به معنی حسادت است. سعی کنید با مراقبه و شکر گزاری از داشته هایتان راضی باشید و حسادت را در وجوتان عمیق نکنید.

 

خاکستری:

 

دلالت بر افسردگی و ترس می‌کند. اما جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمیکنید و هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید اما ضمنا میتوانید خودخواه هم باشید.

 

نارنجی:

 

نشان دهنده جاه طلبی، غرور و نشان قدرت است. در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید و میدانید چگونه با مردم رفتار کنید.
همواره اهدافی برای دستیابی به آنها دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میکنید و فردی آماده رقابت هستید؛ دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و قدر آنچه را که دارید میدانید و گاهی اوقات واکنش تان زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.

 

زرد:

 

در ارتباط با شادی، آزادی، تعقل و دانش معنوی است. شما شیرین، معصوم و بی گناه هستید و مورد اعتماد بسیاری از مردم و دارای رهبری قوی در ارتباطاتتان هستید؛ شما خوب تصمیم میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب میگیرید و همواره در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر میبرید.

 

سبز مایل به خاکستری:

 

در هاله فریب و نیرنگ را آشکار می کند. اما با توجه به این که هاله سبز نیز وجود دارد با هوشیاری و این که خجالتی نیستین فریب و نیرنگ را آشکار کنید که منوط به مراقبه درونی خود شما نیز می شود.

 

سبز زمردی:

 

رنگ نشان دهنده خلاقیت و انعطاف پذیری می باشد.

 

هاله چیست انرژی معنوی پهنان و رنگ هاله شما در ماه تولدتان

 

فیروزه‌ای:

 

انرژیی بسیار زیاد و قدرت تاثیر گذاری را نشان می‌دهد. چنین افرادی می‌توانند در آن واحد چند کار را انجام دهند و مدیران خوبی هستند.

 

 

سبز کم رنگ:

 

نشانگر دلسوزی، شفقت و حالت ابتدائی درمانگری می‌باشد.

 

 

آبی تیره و ارغوانی:

 

نشان دهنده افکار و احساسات معنوی می‌باشد.

 

صورتی:

 

نشان دهنده آن است که فرد به تعادل بین آگاهی معنوی و مادی رسیده است.

 

آبی کم رنگ:

 

نشان دهنده از خود گذشتگی در راه آرمانهای بزرگ می‌باشد. اعتماد به نفس نسبتا کمی دارید و خیلی ایرادگیر هستید؛ هنرمندید و دوست دارید عاشق شوید، اما میگذارید عشقتان ازدستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه از قلبتان.

 

سفید:

 

نمونه کاملی از کمالات و فضائل می‌باشد. شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید و زود حسادت می ورزید، نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه این حالت شما را دوست دارند.

 

تشخیص و تمیز دادن هاله وجودتان

 

به تجربه ثابت شده که رژیمهای غذایی سالم، ورزش، مثبت اندیشی، خیرخواهی، نوعدوستی، نماز،روزه، دعای خیر در حق دیگران و مدیتیشن باعث باز شدن چاکراها تا حدود سه برابر، فعالتر شدن نادیها، کمک به بیداری کندالینی و تقویت هاله انسان میشود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان