راهنمای تمرینات هاله بینی

راهنمای تمرینات هاله بینی
تمرین1 :
در بخش هاله بینی توضیح داده شد که برای دیدن هاله باید حساسیت چشم‌ها را بالا برد ؛ در زیر تمرینی برای افزایش حساسیت چشمها ارائه می‌شود برای انجام این تمرین شما باید از کاغذهای سیاه و سفید استفاده نمائید :

با کاغذ سیاه رنگ مربع شکل به ضلع 15 اینچ شروع کنید و روی آن مربع 14 اینچی از کاغذ سفید قرار دهید سپس از ورقه‌های کاغذ یک اینچ کم کنید و یک در میان روی هم بچسبانید تا به یک مربع سیاه 1 اینچی در مرکز برسید.

نمودار را در مقابل چشمان خود در یک اطاق روشن روی دیوار قرار دهید و در حالت ریلکس راحت، وضعیت نشسته حدود 180 سانتی متری دیوار قرار بگیرید ، حالا به مرکز آن نگاه کنید و بصورت ذهنی تصور کنید که نمودار در حال حرکت بوده و به سوی شما کشیده میشود.

در صورتی که بطور صحیح انجام دهید اینگونه به نظر میرسد که شما به داخل یک تونل نگاه میکنید و در مرحله بعد تصور کنید که نمودار از شما دور میشود و دوباره به محل اصلی خود بر میگردد.

از آنجائیکه عضلات چشم شما در طی این تمرین ممکن است کمی خسته شوند، بنابراین این تمرین را بیش از 10 تا 15 دقیقه در هر بار انجام ندهید، اما بطور روزانه بایستی انجام شود.

– اگر شما از عینک استفاده می‌کنید در طول تمرین آن را استفاده نمائید اما بدانید که بعد از مدتی تمرین ممکن است قدرت دید شما بهتر شود ؛ مربع های هم مرکز با اثر سایکوترونیکی ارتعاشات شما را نیز افزایش میدهند.

 

» تمرین 2 : در این تمرین  از تحریک سلولهای استوانه‌ای و مخروطی " پارافووا " یعنی سلولهای مربوط به دید محیطی با کمک فیلترهای آبی و قرمز استفاده میشود .

با نگاه کردن به آسمان بوسیله فیلتر صافی آبی رنگ به مدت چند دقیقه دید محیطی شما نسبت به طول موجهای کوتاه آبی و بنفش حساس شده و طول موجهای بلندتر قرمز و نارنجی حذف میشوند.

نگاه کردن بوسیله عینک های ایمنی قرمز رنگ ، بینائی شما را برای دید در شب و محیط های کم نور عادت میدهد.

 

تقویت قدرت هاله بینی : در اینجا تمرین دیگری برای توسعه بیشتر قدرت هاله بینی شما آورده میشود .

این تمرین میتواند بدون استفاده از هرگونه وسیله و شیئی و فقط با بدن شما و خورشید یا ماه انجام شود.

درست زمانی که خورشید در زمان طلوع در حال ظهور باشد به مدت کوتاهی مستقیما به آن خیره شوید و به تدریج این زمان کوتاه را همچنانکه به تمرین عادت میکنید افزایش دهید ؛ بعد از چند ثانیه خیره شدن مستقیم به خورشید، چشمان خود را ببندید.

یک نقطه که میتواند تصویر خورشید باشد در سیاهی مقابل چشمان شما ظاهر خواهد شد ؛ توجه خود را بر روی این تصویر متمرکز کنید .

سعی کنید آن را ثابت نگهدارید، آنرا به طرف خود نزدیکتر و نزدیکتر بکشید ، بتدریج شما میتوانید تصویر را به حوزه دید خود نزدیکتر و نزدیکتر کنید تا اینکه آن شبیه به یک آیینه درخشان شود .

در این آیینه روشن شما ممکن است انعکاس صورت خودتان ، اشیاء مختلف ، چهره افرادی که مورد علاقه شما میباشند و یا حتی روح‌های راهنما را ببینید ؛ شما می‌توانید این تمرین را به جای خورشید با ماه نیز انجام دهید.

نکته : هنگامی که از خورشید برای انجام این تمرین استفاده میکنید آن را فقط در خلال نیم ساعت اول طلوع خورشید و نیم ساعت آخر غروب خورشید انجام دهید چرا که در غیر از این مواقع نور خورشید به چشمان شما صدمه خواهد زد و اصولا شما نمیتوانید به آن خیره شوید.

 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان