دروازه زیبای ملل ایران اول شد+ عکس

دروازه زیبای ملل ایران اول شد+ عکس
منوچهر جهانیان، معاون گردشگری کشوراظهار داشت: سازمان جهانی جهانگردی مسابقه پوستر گردشگری برگزار کرده است که بخشی از داوری این مسابقه بر عهده مردم کشورهای جهان است.
وی افزود:‌ این مسابقه مربوط به پوسترهای گردشگری کشورهای عضو سازمان جهانی جهانگردی است که ایران نیز با پوستر « ایران؛ دروازه ملل» در این مسابقه شرکت کرده است. تصویر این پوستر دروازه ملل تخت جمشید است.
 

دروازه زیبای ملل ایران اول شد+ عکس
معاون گردشگری کشور گفت: در این مسابقه، مردم جهان بیشترین رأی را به پوستر ایران داده‌اند که بر اساس نتایج اعلام شده، ایران، رتبه اول و بعد از آن، کشورهای ارمنستان و بوتان قرار گرفته‌اند.

جهانیان ادامه داد: در حین برپایی مجمع جهانگردی (یکم تا هفتم شهریور در زیمباوه) نیز هیئتی درباره این پوسترهای برگزیده اعمال نظر می‌کنند و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه برگزیده شدن ایران در این مسابقه چه مزایایی دارد؟ گفت: از جمله مزایای برتری در این مسابقه این است که به مدت یک سال بر دیوارهای سازمان جهانی جهانگردی این پوستر نصب می‌شود و در بروشورها، وب سایت و تبلیغات سازمان جهانی جهانگردی، پوستر کشور برگزیده استفاده می‌شود و در معرض دید جهانیان قرار می‌گیرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان