اولین سفر زیارتی و سیاسی رئیس جمهور

مجموعه : اخبار
اولین سفر زیارتی و سیاسی رئیس جمهور
ناز وب، سعید اوحدی ، در پاسخ به این پرسش که با توجه به رسم دولت عربستان برای دعوت از مقاماعالی‌رتبه‌ی کشورها، بویژه صاحب‌منصبان جدید برای شرکت در مناسک حجتمتع، آیا تا کنون از حسن روحانی – رییس‌جمهور – برای حضور در حج امسال دعوت شده است؟ اظهار کرد: تا امروز از طرف دولت و آقای روحانی برای شرکت در مناسک حج امسال درخواستی مطرح نشده و از طرف دولت عربستان هم فعلا دعوتی صورت نگرفته است.
 
او همچنین درباره‌ی سیاست‌ سازمان حج و زیارت در برابر حذف سهمیه‌های غیرمجاز با توجه به نزدیک‌ شدن به موسم حج و احتمال مطرح شدن درخواست از سوی برخی مقامات برای شرکت در این مناسک که نمونه‌ی آن در میان نمایندگان مجلس دیده شده است، توضیح داد:‌ سیاست سازمان حج و زیارت در شورای عالی حج (به ریاست رییس‌جمهور) تنظیم می‌شود و سهمیه‌ها نیز آنجا مشخص و مصوب می‌شود، سازمان حج و زیارت هم بر این اساس اقدام می‌کند، سهمیه‌ها نیز فصل‌های مختلفی دارند.
 
اوحدی تأکید کرد: تمام تلاش بعثه‌ی مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت این است که زمینه‌ی تشرف را برای زائرانی که سال‌ها در نوبت بوده‌اند، فراهم کند و قطعا شورای عالی حج نیز مصوبه‌ها را در راستای مصلحت زائران صادر می‌کند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان