ramazan
ramazan

بازداشت دو کشتی گیر تیم ملی؟!

مجموعه : اخبار
بازداشت دو کشتی گیر تیم ملی؟!
ناز وب، در شرایطی که کمتر از دو هفته دیگر مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی در بوداپست مجارستان آغاز می شود، دو فرنگی کار کشورمان که البته شانس حضور در مسابقات جهانی کشتی را از دست داده اند، در یک نزاع خیابانی که در نهایت موجب مرگ یک نفر شده ، دستگیر و راهی زندان شده اند.
 
ماجرا از جایی شروع می شود که یکی از فرنگی کاران تیم ملی کشتی فرنگی پس از درگیری لفظی با یک جوان دیگر در تماسی یکی دیگر از فرنگی کاران تیم ملی که در وزن خودش نبوده را به محل حادثه دعوت می کند. این فرنگی کار نیز به همراه خود یکی از دوستانش را به محل نزاع می برد. در نهایت نیز با افزایش تنش ها، همراه ملی پوش دومی که به محل حادثه آمده بود یکی از طرفین درگیری را به قتل می رساند تا پس از این حادثه تمامی افراد حاضر در این نزاع از جمله دو کشتی گیر فرنگی کار دستگیر و راهی زندان شوند.
 
بهرام مشتاقی سرپرست تیم کشتی فرنگی کشورمان با تایید این خبر گفت: متاسفانه من نیز صبح امروز این خبر را شنیدم و حتی به فدراسیون کشتی نیز مراجعه کردم تا جزئیات این خبر را متوجه شوم و کاری برای بچه ها انجام دهم اما گویا کاری از دست ما ساخته نیست.
 
سرپرست تیم کشتی فرنگی بزرگسالان افزود: آنگونه که شنیده ام ابتدا کشتی گیر وزن سنگین‌تر کشورمان با فردی درگیر می شود و کتک می خورد. پس از آن کشتی گیر سبک‌تر نیز با آن فرد درگیر می شود و او نیز کتک می خورد. پس از دقایقی یکی دوستان مشترک این دو ملی پوش به محل حادثه می آید و چاقویش را به قلب آن فرد فرو و او نیز متاسفانه فوت می کند.
 
مشتاقی اظهار داشت: ما این کشتی گیران را به اردوی جدید دعوت کرده بودیم اما اکنون باید از پشت میله های زندان به زندگی ادامه دهند. من به کلی از شنیدن این خبر متاثر شدم و امیدوارم مسئولان برای نجات این دو کشتی گیر اقدامی اساسی انجام دهند.
 
با رخ دادن این اتفاق ناگوار، در سالیان گذشته این دومین مورد از نزاع و درگیری فرنگی کاران است که موجب زندانی شدن این ملی پوشان شده است. پیش از این نیز برادران قربانی در یک نزاع ناخواسته منجر به مرگ یک جوان شده بودند و همچنان در زندان کرمانشاه به سر می برند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان