ramazan
ramazan

جلسه هیات دولت روحانی در فیسبوک!!

مجموعه : اخبار
جلسه هیات دولت روحانی در فیسبوک!!
آدم نمی‌داند بالاخره فیس‌بوک خوب است یا بد؛ از یک طرف، فیلتر است و از طرف دیگر، وزیر امور خارجه کشور در آنجا مقاله می‌نویسد و وزیر نفت هم خبر هم از انتصابات شرکت نفت می‌دهد.
 
طنز روز 
هنوز که هنوز است، در گزینش کردن افراد برای کار در برخی سازمان‌ها، از آن‌ها می‌پرسند: آیا عضو سایت خاصی هستید؟ از دوست من هم پرسیده بودند و او گفته بود خیر. بعد پرسیده بودند که آیا در فیس‌بوک هستی گفته بود بله! بعد گفته بودند که چرا وقتی پرسیدیم عضو سایت خاصی هستید گفتید خیر! دوست من هم گفته بود فیس‌بوک که سایت خاصی نیست همه آنجا هستند!
 
مدتی است دائم فکر می‌کنم که همه‌ی اتفاقات این چند ماه اخیر، خواب‌وخیالی بیش نبوده است! فکر می‌کنم عاقبت از خواب برمی‌خیزم و می‌بینم همه‌ی آن چه دیده‌ام رویا بوده است. به همین دلیل، هر روز صبح به محض بیدار شدن می‌روم ببینم هنوز محمدجواد ظریف در فیس‌بوک هست یا نه، و وقتی می‌بینم هست، خیالم راحت می‌شود.
 
حالا که البته وزارت‌ امور خارجه رسما شعبه‌ای در فیس‌بوک زده است و خانم سخنگو، یعنی مرضیه افخم هم در فیس‌بوک حضور دارند. ایشان به‌صورت فعال در «تویتر» هم هستند،‌ همان تویتری که هنوز به گمان برخی، از آن سایت‌های خیلی خیلی مورددار و استکباری است! یعنی آدم نمی‌داند بالاخره فیس‌بوک خوب است یا بد است. از یک طرفی فیلتر است و از طرف دیگر وزیر امور خارجه کشور در آنجا مقاله می‌نویسد و وزیر نفت هم خبر هم از انتصابات شرکت نفت می‌دهد. بله، آقای بیژن نامدار زنگنه هم به‌تازگی وارد فیس‌بوک شده‌اند و آقای معاون اول هم که هستند، یعنی تا چند وقت دیگر کلا هیأت دولت را در فیس‌بوک خواهیم دید ان‌شاءالله. امیدوارم این حضور باعث شود که در گزینش سازمان‌ها، دیگر از کسی نپرسند آیا عضو سایت خاصی هستید یا نه!
 
راستی شما عضو سایت خاصی هستید؟
 
باقی بقای‌تان!

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان