هتک حرمت دختر جوان برای ساخت فیلم غیر اخلاقی+ عکس

هتک حرمت دختر جوان برای ساخت فیلم غیر اخلاقی+ عکس
دو فرد در ارتباط با خودکشی دختر هفده ساله کانادایی که پس از تجاوز، خودش را دار زد، دستگیر شده‌اند. دو جوان هجده ساله متهم ‌شده‌اند از دختر هفده ساله برای تولید فیلم و عکس مستهجن سوءاستفاده کرده‌اند. مقامات کانادایی اعلام کرده‌اند این دختر نوجوان پس از آن‌که مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و فیلم و عکس‌هایش در فضای مجازی منتشر شد، خودکشی کرد.
 
 

هتک حرمت دختر جوان برای ساخت فیلم غیر اخلاقی+ عکس
 
 
در گزارش پلیس کانادا جزئیاتی نیامده، اما خانواده ریتا پارسونز، دختر جان باخته، علت مرگ فرزندشان را توضیح داده اند. به گفته پلیس کانادا، دو متهمی که در این زمینه بازداشت شده اند، در تولید و پخش فیلم و عکس با محتوای هرزه نگاری درباره کودکان دست داشته اند. گفته شده این افراد یک بار دیگر نیز بازداشت شدند اما با توجه به این که آن زمان زیر سن قانونی بودند با وثیقه آزاد شدند.

طبق گفته خانواده این دختر، او پیش از مرگ توسط چهار پسر جوان مورد تجاوز قرار گرفته بود. پلیس تائید کرده عکس آزار این دختر به تلفن های همراه و ایمیل های دوستان او فرستاده شده بود.
پلیس کانادا بعد از وقوع این حادثه تحقیقات محلی را شروع کرد، اما ابتدا سرنخی به دست نیاورد. پلیس چند ماه بعد اعلام کرد درخصوص خودکشی پارسونز سرنخ های مهمی کشف کرده است. یک مقام ارشد پلیس پس از دستگیری دو متهم ابراز امیدواری کرد این دستگیری و در پی آن مجازات مجرمان باعث التیام زخم های جامعه شود.

او گفت: یک دختر جوان در شرایط بسیار غم انگیزی جان خود را از دست داده است.

ما باید نشان بدهیم چطور به عنوان یک جامعه باید گرد هم جمع شویم و دست در دست هم یاد او را گرامی بداریم. باید بررسی کنیم و ببینیم چطور می توانیم از جوانان خود محافظت کنیم.

در همین حال مادر پارسونز گفت حالا که دو متهم بازداشت شده اند و پرونده در آستانه رسیدن به نتیجه است، او احساس بهتری دارد.

مادر قربانی گفت نیروهای پلیس با مراجعه به خانه این زن، وی را از بازداشت ها با خبر کردند: کمی احساس بهتری دارم. سرانجام احساس می کنم آرامش به سراغم می آید. امیدوارم قسمت تیره ماجرا روشن و همه چیز مشخص شود. پلیس هنوز اظهار نظر رسمی نکرده، اما گفته از متهمان بازجویی خواهد کرد. ما هم منتظریم آنها روایت خود را از داستان بگویند.

مطابق قوانین، افرادی که عکس قربانی را در فضای مجازی منتشر کرده اند، تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و اگر این افراد زیر سن قانونی باشند پدر و مادرشان مسئول و پاسخگوی اعمال آنها خواهند بود.
پلیس کانادا نام دو متهم را منتشر نکرده و فقط اعلام کرده هر دوی آنها مردان جوان هجده ساله ای هستند که در پرونده سوءاستفاده از پارسونز دست داشتند. خودکشی پارسونز خشم افراد زیادی را برانگیخت و منتقدان از پلیس خواستند موضوع هرزه نگاری کودکان را جدی بگیرد و با جدیت بیشتری با آن مبارزه کند. پلیس ابراز امیدواری کرده است، دستگیری این متهمان شروع تازه ای برای مبارزه جدی با هرزه نگاری بخصوص هرزه نگاری کودکان باشد.

پلیس اعلام کرده است تا زمان تکمیل پرونده و اتمام بازجویی از متهمان، جزئیات پرونده را بازگو نخواهد کرد، اما به افکار عمومی و خانواده پارسونز اطمینان می دهد برای کشف حقیقت تمامی تلاش خود را بکند و از هیچ تلاشی فروگزار نکند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان