ramazan
ramazan

خطرناک ترین سرسره دنیا را ببینید

خطرناک ترین سرسره دنیا را ببینید
ناز وب، سرسره یکی از وسایل بازی برای کودکان است که معمولا در پارک های شادی به کثرت دیده می شوند. این سرسره ها سرگرمی جالبی هستند به طوری که برخی مواقع بزرگسالان را نیز تحریک به بازی و یاد کردن از دوران کودکی می کنند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، ساختمان های چین این روزها به سوژه اول خبرگزاری های دنیا تبدیل شده اند و هر روز می توان یک نمونه عجیب از میان این ساختمان ها پیدا کرد. از ویلای سنگی تا ساخت معبد و حالا یک پارک بازی با سرسره ای بسیار عجیب در این کشور پیدا شده است.
 

خطرناک ترین سرسره دنیا را ببینید
 
به تازگی یک ساختمان سه طبقه چینی در منطقه "شاندونگ" در چین پیدا شده است که بالای پشت بام آن یک منطقه بازی یا همان پارک ساخته شده است اما این پارک یک سرسره بسیار عجیب دارد که باعث جذب افراد کنجکاو ترس به این منطقه شده است.

این سرسره عجیب دقیقا بر روی لبه پشت بام ساخته شده است و هر کس روی ان سوار شود تنها 20 سانتی متر تا به پشت بام فاصله دارد این بدین معناست که در صورت سر خوردن بیش از حد امکان سقوط از ساختمان بسیار بالاست.

به تازگی پای موسسه امنیت کودکان نیز به این ساختمان 12 متری باز شده است و آن ها به دنبال آن هستند تا این دستگاه جمع شود زیرا دیده می شود چندین کودک روزانه روی آن بازی می کنند ولی احتمال مرگ آن ها بسیار بالاست.
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان