ramazan
ramazan

خانمی که انعطاف پذیرترین بدن دنیا را دارد (عکس)

خانمی که انعطاف پذیرترین بدن دنیا را دارد (عکس)
ناز وب، شاید برای هریک از ما خم شدن و لمس کردن نوک انگشتان پا کاری سخت و دردناک باشد اما برای این خانم که منعطف ترین بدن دنیا را دارد یکی از راحت ترین کارهاست. خانم " جولیا گونتل" که با نام مستعار "زلاتا" شناخته می شود دارای منعطف ترین بدن دنیاست و کارهای خارق العاده ای انجام می دهد.
 

خانمی که انعطاف پذیرترین بدن دنیا را دارد (عکس)
 
او که متولد روسیه است بارها رکوردهای جهانی را در این زمینه شکسته است. ژیمناست سابق که قد او حدود 165 سانتی متر است می تواند خود را در یک جعبه به مساحت 50 سانتی متر جا دهد.
او می گوید انجام این کارها برای من بسیار طبیعی است، تنها گاهی که مجبور می شوم برای تهیه عکس یک موقعیت را برای مدت طولانی حفظ کنم کمی اذیت می شوم اما فکر می کنم این موقعیت نیز همانند کسی که مدت طولانی نشسته و دچار گرفتگی عضله شده است موقتی است و کم کم آرام می شوم.
این خانم 27 ساله توانایی های خود را در یک مسابقه بین المللی که به همین منظور به زودی در کلن آلمان برگزار می شود به نمایش خواهد گذشت. او اکنون ساکن آلمان است و با ملیت این کشور در مسابقات شرکت خواهد کرد.
 
او از زمانی که 4 سال داشت تمریناتش را آغاز کرد و می گوید از همان زمان علاقه زیادی به پیچ دادن بدنش در اشکال مختلف داشته است. او قبل از اینکه این کار را به صورت حرفه ای دنبال کند در مدرسه سیرک آموزش های بسیاری دیده است.
وی اضافه می کند از رژیم غذایی خاصی پیروی نمی کند اما هر روز تمرینات سخت ورزشی را انجام می دهد تا بتواند انعطاف پذیری بدنش را حفظ کرده و قدرت کنترلش را بیشتر کند.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان