ramazan
ramazan

آداب جالب استفاده از موبایل در کره شمالی

مجموعه : فرهنگ و هنر
آداب جالب استفاده از موبایل در کره شمالی

در این بخش با فرهنگ و آداب استفاده مردم کره شمالی آشنا می شوید.  استفاده از تلفن‌های همراه در کره شمالی چنان گسترده شده است که رسانه‌های دولتی صدور دستور‌العمل‌هایی را برای نحوه استفاده از آنها آغاز کرده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، مقاله‌ای در یک مجله‌ فرهنگی که هر سه ماه یک بار منتشر می‌شود، می‌گوید که رشد میزان استفاده از تلفن همراه گرایش برخی از مردم را به سرپیچی از قوانین و مقررات مناسب با گوشی‌های تلفن همراهبه همراه داشته است.

 

این مجله می‌گوید برای کاهش گفتگوهای غیر ضروری، افراد باید در هنگام پاسخ به تماس تلفنی خود را معرفی کنند، هر چند که بر خلاف خطوط تلفن ثابت، در تماس با تلفن همراه، شماره ‌گیرنده به طور کلی مشخص و شناخته‌ شده است.

 

این گزارش می‌افزاید که این کار باعث جلوگیری از پرسش‌های اضافی خواهد شد و همچنین اذعان می‌کند با این که شما فرد تماس‌ گیرنده را می‌شناسید اما با معرفی خود، او را از این که درگیر گفتن نام و مشخصات خود بشود نجات می‌دهید.

 

به گزارش بی‌بی‌سی، از زمان شروع به کار اولین شبکه همگانی تلفن همراه در کره شمالی در سال ۲۰۰۸، تعداد مشترکان به بیش از دو میلیون نفر افزایش یافته است. اما تماس‌های بین‌المللی مجاز نیستند و مالکیت تلفن‌های همراه تا حدی زیادی به نخبگان و ثروتمندان محدود شده است.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان