ramazan
ramazan

آنجلینا جولی از ملکه انگلیس لقب جدید گرفت؟! + عکس

آنجلینا جولی از ملکه انگلیس لقب جدید گرفت؟! + عکس

 

لفب جدیدی که آنجلینا جولی بازیگر سرشناس دنیا از ملکه انگیس دریافت کرد. آنجلینا جولی، گرچه امسال فقط در فیلم سینمایی «مالیفیسنت» حاضر شده بود اما هر روز در راس خبرهای سینمایی خبرگزاری های دنیا بود. گاهی به بهانه کارگردانی فیلم جدیدش، گاهی به خاطر عروسی پر سر و صدایش و گاهی هم به خاطر کارهای سیاسی و خیریه و کمپین های بشر دوستانه اش.

 

آنجلینا جولی از ملکه انگلیس لقب جدید گرفت؟! + عکس

 

به گزارش نازوب روز گذشته ملکه انگلستان، صلیب بزرگ افتخاری بانوی انگلستان را به این بازیگر برنده اسکار اهدا کرد. این نشان، که معادل رتبه «شوالیه» برای آقایان است، به جهت کمپین در حال برگزاری آنجلینا جولی «بر ضد تجاوز در مناطق جنگی» که به ادعای سران بریتانیا، در راستای سیاست خارجی جزیره نشینان است، به وی اهدا شد.

 

در مراسم روز گذشته که به صورت خصوصی در کاخ باکینگهام انگلستان برگزار شد، برد پیت، همسر جدید جولی به همراه شش فرزندشان حاضر بودند و توانستند ملاقاتی با ملکه الیزابت داشته باشند. جالب است بدنید که چون آنجلینا جولی بریتانیایی نیست (آمریکایی است)، نمی تراند لقب «بانو» را قبل از نامش داشته باشد.

 

آنجلینا جولی از ملکه انگلیس لقب جدید گرفت؟! + عکس

 

جولی پس از دریافت این عنوان به رسانه ها گفت:« دریافت افتخاری مرتبت با سیاست خارجی، برای من خیلی ارزشمند است. این چیزی است که آرزو دارم، زندگی کاریم را هم وقف آن کنم. بازیگر فیلم های «سالت» و «بچه عوضی» البته نخستین بازیگری نیست که این عنوان را از آن خودش کرده است. در سال ٢٠٠٠ الیزابت تیلور بازیگر سرشناس دیگری بود که توانست به دلیل شش دهه فعالیت هنری این عنوان را از آن خودش کند. البته از آنجایی که تیلور متولد بریتانیا بود توانست از عنوان «بانو» در ابتدای نامش استفاده کند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان