ramazan
ramazan

دکمه استارت در ویندوز 8

دکمه استارت در ویندوز 8
ناز وب، منابع نزدیک به مایکروسافت گزارش کرده*اند که مایکروسافت در تلاش است تا دکمه استارت که در ویندوز 8 آن را حذف نموده بود را به نسخه جدید این سیستم*عامل اضافه کند. براساس این گزارش در ویندوز 8.1 دکمه استارت به شکلی جدید وجود خواهد داشت. در واقع مایکروسافت قصد ندارد که دکمه استارت را در ویندوز 8.1 با همان شکل و شمایل قبلی اضافه کند، اما بدنبال روشی است که کاربران در محیط دسکتاپ نیز به منو شبیه به استارت سابق دسترسی داشته باشند.

    پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت در ویندوز 8.1 امکان بوت مستقیم سیستم به محیط دسکتاپ را فراهم خواهد کرد تا کاربرانی که محیط مترو یا مدرن ویندوز 8 که برای ابزارهای لمسی بهینه شده است را دوست ندارند، بتوانند مستقیما وارد محیط قدیمی و آشنای دسکتاپ شوند.البته هیچ کدام از این دو قابلیت حتی در آخرین نسخه آزمایشی ویندوز 8.1 که به تازگی به بیرون درز کرده بود، وجود نداشتند.

 
اما منابعی از داخل مایکروسافت اعلام نموده*اند که ردموندی*ها به دنبال چاره و جایگزینی برای منوی استارت در محیط دسکتاپ هستند.حذف منو استارت یکی از بحث*برانگیزترین تغییرات ویندوز 8 به شمار می*رود، تغییری که حتی مانع بروز رسانی بسیاری از کاربران قدیمی ویندوز به نسخه 8 شد. جالب است بدانید که نرم افزار Pokii که منو شبیه به استارت را به ویندوز 8 اضافه می*کند تا به حال بیش از 1.5 میلیون بار دانلود شده است.نظر شما در این باره چیست؟ وجود یا عدم وجود منوی استارت در ویندوز 8 چقدر برای شما چقدر اهمیت دارد؟

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان