ramazan
ramazan

بازیگر سینما با پول احمدی‌نژاد چه کرد!؟

مجموعه : فرهنگ و هنر
بازیگر سینما با پول احمدی‌نژاد چه کرد!؟
حسین محب اهری بازیگر پیشکسوت و نام آشنای سینما و تلویزیون که در حال حاضر فیلم فرزند چهارم با بازی او در حال اکران است، در گفتگویی در مورد زندگی این روزهایش حرفهای جالبی زد که بخشی از آنها را تقدیم حضور مخاطبان ارجمند می کنیم:

* حدود یک ماه دیگر از شیمی درمانی من باقی مانده و بعد از آن باید اسکن های بدنم را دنبال کنم تا پزشکان تشخیص بدهند باز هم به شیمی درمانی نیاز هست یا خیر.  خوشحالم که پزشک معالجم توانسته رشد سلول های سرطانی را کنترل کند و به همین دلیل امیدوارم این دوره آخرین دوره شیمی درمانی من باشد.

* من هم بیمه تکیملی دارم و هم بیمه طلایی هنرمندان. ولی تمام آنچه بیمه تقبل می کند به زحمت نیمی از هزینه های درمان را پوشش می دهد. داروهایی که من مصرف می کنم گران است و مثلا یک داروی یک و نیم میلیون تومانی با احتساب بیمه 600 هزار تومان روی دست من خرج می گذارد. معمولا در ماه سه یا چهار میلیون برای هزینه های دارو می پردازم.

* آقای احمدی نژاد در روزهای آخر ریاست جمهوری خودشان هدیه ای نقدی به من دادند که من از ایشان خیلی تشکر می کنم اما در قاموس من دریافت هدیه ای اینچنینی نمی گنجد بنابراین تمام آن پول را به نیازمندانی که در اطرافم می شناختم هدیه دادم. این هدیه این خوبی را برای من داشت که باعث شد چند نفر را خوشحال کنم.

* به تازگی برای نقش آفرینی در فیلم "شهاب حسینی" قرار داد بسته ام و این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در شهاب حسینی انگیزه می بینم. باید به او فرصت بدهیم تا کاری را که دوست دارد انجام بدهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان