جنجال اسید پاشی به زنان بد حجاب در اصفهان تایید شد + جزئیات

مجموعه : اخبار
جنجال اسید پاشی به زنان بد حجاب در اصفهان تایید شد + جزئیات

 

 

مدتی است که یک سری افراد ناشناس به چند زن در اصفهان با اسید پاشی نگرانی هایی برای عموم مردم به وجود آورده اند با اقدامات پلیس و بررسی های آن ها سرنخ هایی به دست آمده است که در ادامه علت و عوامل این جنایت هولناک را بررسی می کنیم.

 

 

اسید پاشی بر روی ۴ زن در اصفهان

در ارتباط با حوادث اسید پاشی تاکنون 4 مورد به اطلاع پلیس رسیده است که با توجه به اطلاعات اولیه و سرنخ‌هایی که به دست آمده، امیدواریم با تلاش همکاران عوامل آن به زودی دستگیر شوند.

 

جانشین رئیس پلیس کشور گفت: ۴ زن در اصفهان مورد اسید پاشی قرار گرفته‌اند.

 

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس، ‌ ایمنی و امنیتی درجمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص حادثه اسید پاشی در استان اصفهان و اینکه آیا این مساله ارتباطی به مقابله با بدحجابی دارد یا خیر، توضیح داد: درارتباط با حوادث اسید پاشی تاکنون ۴ مورد به اطلاع پلیس رسیده است که با توجه به اطلاعات اولیه و سرنخ‌هایی که به دست آمده امیدواریم با تلاش همکاران عوامل آن به زودی دستگیر شوند.

 

جانشین رئیس پلیس کشور با بیان اینکه افرادی که مورد هدف اسید پاشی قرار گرفته‌اند، متفاوت بوده‌اند، ادامه داد: این گونه نیست که این افرادی که قربانی اسید پاشی شده‌اند همگی جز یک دسته یا قشرخاص بوده باشند.

 

به گفته جانشین رئیس پلیس کشور هر ۴ قربانی ماجرای اسید پاشی در اصفهان زن بوده‌اند.

 

سردار اشتری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه متاسفانه در هفته ناجا شاهد بروز ناامنی‌هایی در مرز شرقی کشور و به شهادت رسیدن پرسنل ناجا بودیم، اقدامات ناجا برای برخورد با اشرار چگونه است؟ گفت: این در گیری‌ها اتفاقا نشان دهنده تسلط ناجا در برخورد و مقابله با اشرار است و اخباری که مخابره می‌شود نشان از اقتدار کامل ناجا در مقابله با اشرار دارد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: در خصوص این ناامنی‌ها نیز باید گفت: عده‌ای از اشرار در مرزهای کشور همسایه با افراد ما درگیر می‌شوند که این نشأت گرفته است از بی‌مسئولیتی این کشور‌ها است.

 

جانشین رئیس پلیس کشور خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته نیز ما شاهد چنین اتفاقاتی بوده‌ایم اما با اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر شاهد شناسایی به موقع این اشرار توسط پلیس بوده‌ایم.

 

اشتری در خصوص اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ‌ ایمنی و امنیتی نیز اظهار داشت: عمده اهداف این نمایشگاه شامل تبادل اطلاعات، تجربیات و ثبت اختراعات در حوزه ایمنی پلیسی می‌شود که هر ساله نیز نسبت به گذشته رشدچشمگیرتری داشته است.

 

وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۲ درصد غرفه داران خارجی افزایش پیدا کرده است.

 

جانشین رئیس پلیس با بیان اینکه تمام تجهیزات پلیسی و امنیتی ما بومی است، افزود: به جرات می‌توان گفت نزدیک به صددرصد تجهیزات ما ساخت داخل و بومی است که البته از تجربیات کشورهای دیگر نیز ا ستفاده می‌کنیم.

 

اشتری خاطر نشان کرد: پیگیری وکشف جرم نیز از طریق همین دستگاه‌ها و تجهیزات افزایش پیدا کرده به گونه‌ای که کشف جرم ما امسال نسبت به سال گذشته سی درصد افزایش یافته است.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر ایجاد گشت ارشاد در نمایشگاه ایپاس و برخورد با غرفه‌داران بدحجاب گفت: یکی از وظایف نیروی انتظامی تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی چه در نمایشگاه ناجا و چه در نمایشگاههای دیگر است؛ ‌ البته با تذکراتی که داده شده وضعیت نسبتا مناسبی در نمایشگاه وجود دارد و اگر لازم باشد گشت ارشاد نیز در ایجاد خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: حتی برخی از غرفه داران ما به دلیل مقررات و تذکرات ما حاضر نشدند به این نمایشگاه بیایند.

 

منبع: ilna.ir

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان