تجاوز این مرد به دختران و انتشار ویروس ایدز + عکس

مجموعه : اخبار
تجاوز این مرد به دختران و انتشار ویروس ایدز + عکس
ناز وب، به گزارش پلیس مرد مبتلا به ویروس HIV که به دلیل تزریق خون آلوده مبتلا به ایدز شده بود با هدف انتقام جویی با وعده های دروغین دست کم 300 نفر را در شهرهای ایالت میسوری آلوده به HIV کرد.

به نقل از سی ان ان: دیوید منگام 36 ساله سال 2003 پس از یک تصادف و تزریق خون آلوده مبتلا به ویروس HIV مثبت شد.

وی از همان سال به قصد انتقام جویی از طریق فیس بوک و فرستادن درخواست ازدواج به قربانیان خود در ایالت های میسوری آنان را فریفته و پس از یک هفته آشنایی آنان را مورد تجاوز جنسی قرار می داد و به این شیوه به این ویروس مبتلا می نمود و برای همیشه آنان را ترک می کرد بسیاری از زنان و دختران جوان بین سن 15 تا 52 ساله در ایالت ها میسوری از وی به دلیل آلوده نمودن آنان و تجاوز جنسی با درخواست شکایت از پلیس ایالتی خواستار دستگیری وی شدند.

پس از تحقیقات پلیس دیوید منگام حدود 300 نفر را از سال 2003 تاکنون در ایالت های میسروی پس از تجاوز جنسی آلوده به ویروس HIV مثبت نمود.

پلیس ایالتی در یک عملیات ویژه توانست قبل از آلوده نمودن آخرین قربانی دیوید منگام را در منزل اجاره ای خود در شهرستان " استودارد" دستگیر کند.

عملیات پلیس حدود یک ماه به صورت اینترنتی انجام شد و یکی از افسران زن پلیس توانست با وی آشنا و پس از قرار گذاشتن در یک پارک در شهرستان " استودارد" به منزل دیوید دعوت شود که در نهایت پلیس وی را دستگیر کرد.

بر اساس شکایت شاکیان که از شهرستان های سنت لوئیس، دکستر، استودارد هستند حدود 150 پرونده و با حضور شاکیان حاضر در دادگاهی که روز دوشنبه برگزار خواهد شد محاکمه می شود.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان