ramazan
ramazan

از بین بردن بوی بد بدن با …

از بین بردن بوی بد بدن با …
 
عسل ماده غذایی طبیعی است که خاصیت فراوانی دارد. عسل پوست را تمیز و با آکنه و خشکی پوست مقابله می کند. اما آیا می دانستید که عسل در کاهش بوی نامطبوع بدن نیز نقش موثری دارد؟
 
برخی افراد با این که به طور منظم حمام می کنند اما پس از چند ساعت بدنشان بو می گیرد. علت آن ممکن است مشکلات هورمونی باشد یا این که به طور طبیعی بیش از حد تعریق می کنند. برای حل این مشکل، ۲ قاشق غذاخوری عسل را به آب ولرم اضافه کنید و در پایان قبل از آن که خود را آب بکشید، بدن را با آب عسل شست وشو دهید.
 
مصرف عسل نه تنها باعث کاهش وزن می شود، بلکه بوی نامطبوع بدن را نیز کاهش می دهد. عسل نبود تعادل هورمونی را که باعث بوی نامطبوع بدن می شود، برطرف می کند.
 
زیر بغل قسمت اصلی ایجاد کننده بوی نامطبوع بدن است. از این رو همیشه زیر بغل را تمیز نگه دارید. موهای زیر بغل که بوی بدن را افزایش می دهد باید برداشته شود. سپس با مخلوطی از یک قاشق غذاخوری عسل و همان مقدار آب لیمو و کمی شکر، زیر بغل را بشویید و در ادامه با آب ولرم شست وشو دهید. این مخلوط نه تنها بوی نامطبوع زیر بغل را از بین می برد بلکه باعث روشن شدن رنگ پوست زیر بغل نیز می شود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان