ramazan
ramazan

این گونه عاشق همسرتان شوید

مجموعه : عشق و ازدواج
این گونه عاشق همسرتان شوید
 
معمولا" وقتی مدت زیادی از ازدواج یک زوج می گذرد ، آنها به شدت درگیر شغلشان ، فرزندانشان و وظایف بیشمار خود می شوند بطوریکه از اهمیت عشق مشترکشان غافل می شوند و آن را بطور کل از یاد می برند. اما خوشبختانه چند راه ساده وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید هر روز عاشق همسرتان شوید و عشق خود را زنده نگه دارید.
 
_ هر روز حداقل ۱۵ دقیقه از وقتتان را فقط به خود و همسرتان اختصاص دهید و با او تنها باشید
 اگر در طول روز چنین فرصتی نمی یابید می توانید صبح ها ۱۵ دقیقه قبل از فرزندانتان بیدار شوید و یا شبها ۱۵ دقیقه بعد از آنها بخوابید تا بتوانید در این مدت با همسرتان تنها باشید در کنار او بنشینید . در این مدت به هیچ وجه درباره کارهای روزانه و یا فرزندانتان با او صحبت نکنید و فقط به خودتان دو نفر و احساساتتان به یکدیگر توجه کنید. این کار باعث می شود که هر روز چیزهای کوچکی که باعث شده عاشق همسرتان باشید را به یاد بیاورید.
 
_ گاهی اوقات همان کارهایی که در روزهای اول آشنایی برای همسرتان انجام می دادید را تکرار کنید
 مثلا" مثل همان روزهای اول که سعی داشتید قلب او را تسخیر کنید ، برایش گل بخرید ، هدیه های کوچک برای او بخرید ، او را بخندانید یا مهارتهای آشپزی خود را به او نشان دهید. در هر حال باید کاری کنید که آن لحظه های خوش هرچند وقت یکبار برای شما و همسرتان دوباره تکرار شوند. یادداشت های عاشقانه برای او بگذارید و در این یادداشتها از نوشته های خودتان یا نوشته های افراد مشهور استفاده کنید و یا مثل روزهای اول آشنایی از بشقاب خودتان لقمه ای بردارید و در دهان او بگذارید و منتظر عکس العمل او باشید. مطمئنا" وقتی عکس العمل او را می بینید به یاد روزهای گذشته می افتید و به یاد می آورید که چرا عاشقش شدید و با او ازدواج کردید.
 
_ تصویری زیبا از همسرتان را روی میز کار و یا دیوار دفتر کارتان نصب کنید
یکی از تصاویر دو نفره ای که در دوران نامزدی گرفته اید را اسکن کنید و از آن به عنوان اسکرین سیور در کامپیوتر و موبایل خود استفاده کنید. یک تصویر از همسرتان در کیف پولتان هم داشته باشید . در طول روز هر بار که شما این عکسها را می بینید مطمئنا" به یاد لحظه ای می افتید که این عکس را گرفته اید و احساس خوبی در شما ایجاد می شود.
 
_ در طول روز آهنگهایی را گوش کنید که شما را به یاد همسرتان می اندازد
 مثلا" آهنگ عروسی خود را به عنوان زنگ موبایل خود انتخاب کنید تا هربارکه موبایلتان زنگ می خورد این آهنگ را بشنوید. یک مجموعه از آهنگهای عاشقانه ای که در طول این سالها به یاد همسرتان گوش کرده اید را در یک سی دی جمع آوری کنید و در راه خانه آنها را گوش کنید.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان