ramazan
ramazan

تجاوز به زن جوان توسط شوهر و دوستانش!+ عكس

مجموعه : اخبار
تجاوز به زن جوان توسط شوهر و دوستانش!+ عكس
 
ناز وب، تنی هیولان 30 ساله معلم دبیرستان تامپ گینتز هنگام خروج از مدرسه توسط شوهر سابقش ربوده و به همراه سه تن از دوستان دیگر كتی هیلان را مورد تجاوز و سو استفاده جنسی قرار می دهند.  
 
تجاوز به زن جوان توسط شوهر و دوستانش!+ عكس
 
 
همسر سابق قربانی گفت: در حالی كه دستهای قربانی خود را بسته بودند در حالتی كه قادر به كنترل رفتار خود نبودند كتی هیلان را مورد ضرب و شتم و سپس او را وادار به انجام كارهای غیراخلاقی می نمودند. در شرایطی كه به دلیل مصرف مشروبات الكلی بیش از حد یكدیگر را مورد ضرب و شتم قرار می دادند.  
 
پس از غیبت ناگهانی كتی هیلان مسئولان مدرسه، پلیس را به جستجو معلم واداشتند. به گفته شاهدان عینی چند روز قبل از مفقود شدن كتی وی همسر سابق خود را اطراف دبیرستان دیده بود و به همكاران خود اطلاع و نگرانی خود را نیز ابراز كرده بود. پلیس توانست براساس سابقه كیفری ادوارد اندرسون كه به جرم حمل و نقل مواد مخدر در چند ماه گذشته دستگیر شده بود محل آنان را پس از یك هفته شناسایی كنند.  
 
در اقدام پلیس برای دستگیری متجاوزین و حمله به مخفیگاه آنان كه زیرزمین منزل مسكونی ادوار برهوستون بود هر سه نفر دستگیر و كتی هیلاری به علت ضعف شدید جراحات وارده بسیار به بیمارستان منتقل شد.  
 
هر سه فرد دستگیر شده به جرم تجاوز به عنف، اعمال رفتار خشونت آمیز، ضرب و شتم و آدم ربایی تا شروع اولین جلسه دادگاه كه بعد از بهبودی كامل كتی هیلاری برگزار خواهد شد به زندان منتقل شدند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان