ramazan
ramazan

مرد استخوانی زنده ولی با ظاهری مرده ! (عکس)

مرد استخوانی زنده ولی با ظاهری مرده ! (عکس)
«ایزاییک اسپراگ» را همه به نام «اسکلت زنده» می شناختند. او در دوازدهم می 1841 در ماساچوست متولدشد. ایزاییک فرزند ناتانیل کفاش و زنی به نام بتسی بود. پدر و مادر او انسان هایی کاملا عادی بودند. قد ناتانیل تقریبا به یک متر و 82 سانتیمتر می رسید و نزدیک به 77 کیلوگرم وزن داشت. طول قد بتسی هم یک متر 52 سانتیمتر بود و 65 کیلوگرم وزن داشت.

ایزاییک در زمان تولد نزدیک به چهار کیلوگرم وزن داشت اما دو ماهه که شد وزن او بدون دلیل شروع به کم شدن کرد و هیچکس دلیل آن را نیز نمی دانست که برای چه اینگونه میشود. او تا یک سالگی آنقدر ضعیف شده بود که مادرش فکر می کرد پسرک زنده نخواهد ماند اما در نهایت ناباوری، ایزاییک دوباره شروع به وزن گرفتن کرد و تا 12 سالگی مثل بقیه هم سن و سال هایش رشد طبیعی داشت.

 
ایزاییک پسر فعال و بازیگوشی شده بود که به شنا بسیار علاقه داشت اما وقتی به سن 12 سالگی رسید به طرز عجیبی دوباره وزنش کم شد. پزشکان در ابتدا معتقد بودند که شنای بیش از حد باعث پایین آمدن وزن ایزاییک شده است اما پدرش نظر دییگری داشت.

او فکر می کرد که چون ایزاییک به او در کفاشی کمک می کند، کار در فضای بسته کفاشی او را لاغر کرده است، برای همین مغازه را تعطیل کرد تا ایزاییک بتواند در هوای باز مشغول به کار شود. این تغییر هم تاثیری در وزن ایزاییک نداشت و حتی غذاهای پرچرب و داروهای پزشکان هم وزن ایزاییک را بالا نبرد.

 
پدر و مادر این نوجوان لاغر، نزدیک به دو هزار دلار خرج پسرشان کردند تا بلکه به حالت طبیعی برگردد اما هیچ فایده ای نداشت. ایزاییک وقتی به سن 25 سالگی رسید آنقدر ضعیف بود که دیگر نمی توانست به سبزی فروشی برود و به پدرش کمک کند
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان