ramazan
ramazan

پهلوان کوچک و نامدار ورامینی درگذشت + عکس

مجموعه : اخبار
پهلوان کوچک و نامدار ورامینی درگذشت + عکس

عزادار شدن جامعه ورزش به علت درگذشت پهلوان کوچولوی ورامینی امیر حسین سیری . متاسفانه علت مرگ این پسر کوچولوی پهلوان اعلام نشده است.  امیرحسین سیری از چهره های شناخته شده ورزش زورخانه ای ورامین که به پهلوان کوچک این شهرستان مشهور بود، بعدازظهر چهارشنبه گذشته درگذشت.

 
به گزارش نازوب ، امیرحسین سیری از ورزشکاران نوجوان برجسته زورخانه ای ورامین که به پهلوان کوچک این شهرستان مشهور بود به دیار حق شتافت و جامعه ورزش ورامین را عزادار کرد.

 

پهلوان کوچک و نامدار ورامینی درگذشت + عکس

 

امیرحسین از نوجوانان برجسته زورخانه ای ورامین بود که به دلیل تبحر و مهارت در اجرای حرکات زورخانه ای توسط رسانه ملی و صدا و سیما دعوت به همکاری شد و برنامه های مختلفی را در شبکه های تلویزیونی اجرا کرد.
 

محمدعلی سیری پدر امیر حسین سیری نیز از ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه زورخانه ای شهرستان ورامین محسوب می شود که خدمات وی بر هیچ کس پوشیده نیست و تلاش های این پیشکسوتان سبب شده تا شهرستان ورامین در زمینه ورزش های باستانی و زورخانه ای از قدمت بسیار زیادی برخوردار و قهرمانان فراوانی را به کشور معرفی کند.

 
مراسم بزرگداشت و تجلیل از این پهلوان نوجوان ورامین از سوی جامعه ورزش، ورزشکاران و شهروندان ورامینی امروز از ساعت ۲ بعد از ظهر در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار خواهد شد.
 

مجید بذرافشان درگذشت امیرحسین سیری را ضایعه ای برای ورزش شهرستان دانست .
 
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: ورزش باستانی از قدمتی ۷۰ ساله در ورامین برخوردار است و امیرحسین سیری یکی از ثمرات کم نظیر ورزش باستانی ورامین بود .

 

منبع: asriran.com

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان