ramazan
ramazan

مهمترین عامل خیانت زنان به مردان!!

مجموعه : عشق و ازدواج
مهمترین عامل خیانت زنان به مردان!!

عشق، ازدواج و مسائل جنسی

دکتر امان الله قرایی مقدم ضمن اعلام این خبر افزود:قبل از طلاق قطعی ابتدا طلاق عاطفی بین زوجین رخ می دهد که این امر ناشی از رفتار نامناسب جنسی ازسوی مردان با همسران است.

استاد دانشگاه خوارزمی تصریح کرد:کمرنگی اعتقادات مذهبی و باورهای دینی،فقر فرهنگی،مهاجرت به شهر،دوستان و هم نشینان نا مناسب،رسانه های بیگانه ،رواج سریال هایی که بی بندی باری های جنسی را عادی جلوه می دهند نیز عوامل ریشه ای افزایش خیانت محسوب می شوند.

آسیب شناس اجتماعی خاطر نشان کرد:خیانت در زنان و مردان مساوی است اما تقریبأ در زنان رو به افزایش است و سن خیانت به طور عمده از ۱۸تا ۴۵ سالگی است که به دلیل تمایلات جنسی و جلب توجه از سوی جنس مخالف رخ می دهد.

وی با تأکید براهمیت اعتقادات دینی و مذهبی درکاهش چشمگیر ناهنجاری های اجتما عی افزود:بر اساس بررسی ها اثبات شده خیانت در واحد های شخصی نسبت به آپارتمان ها بیشتر رخ می دهد.
دکتر قرایی مقدم در ادامه گفتگو با شفا آنلاین اظهار داشت: اکثر زنانی که به سمت خیانت و روابط نامشروع گرایش پیدا می کنند همان دختر هایی هستند با ریشه های اخلاقی ضعیف که قبل از ازدواج تن به روابط نا مشروع داده اند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان