مرد متجاوز که از نام خواننده مشهوراستفاده کرد+عکس

مجموعه : اخبار
مرد متجاوز که از نام خواننده مشهوراستفاده کرد+عکس
 
ناز وب، براساس گزارش پلیس بین‌الملل متجاوز مطرح که کودکان دختر و پسر ۹ سال را پس از شکار از سراسر دنیا مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌داد، دستگیر شد.
رابرت هانز که به عنوان بزرگترین متجاوز اینترنتی توسط پلیس بین‌المللی شناسایی و دستگیر شد، قربانیان خود را از آسیا و اروپا و آمریکای شمالی انتخاب می‌نمود.
 
 

مرد متجاوز که از نام خواننده مشهوراستفاده کرد+عکس
 
او از نام مستعار هنرمند و خواننده جوان و مطرح اروپایی جاستین بیبر ستاره پاپ به جای نام خود برای جذب و فریب دادن قربانیان خود استفاده می‌کرد حتی در مواردی از تصویر این خواننده پاپ که طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا به ویژه موارد یاد شده دارد به جای تصویر خود در پست‌های الکترونیکی خود به ویژه فیس بوک و توئیتر استفاده می‌نمود.
وی با تسلط کامل به زبان‌های کره‌ای و چینی و قربانیان خود را که از نوجوانان طرفدار این خواننده پاپ بودند انتخاب و پس از آشنایی و قرار به منطقه مورد نظر سفر کرده و قربانی ساده‌لوح به خیال آنکه با جاستین بیبر قرار ملاقات دارد بی‌صبرانه به انتظار وی در اتاق هتلی که رابرت به صورت اینترنتی در شهر مورد نظر رزرو کرده بود لحظه شماری می‌کرد که با حضور رابرت کاخ آرزوهای قربانی فرو می‌ریزد.
این متجاوز ۳ سال به این شیوه قربانیان خود را در سال‌های ۲۰۱۲،۲۰۱۱،۲۰۱۰ شکار می‌نمود.
پس از دستگری وی از کامپیوتر شخصی‌اش بیش از ۸۰۰ فیلم که از قربانیان خود در حین انجام عمل بی‌شرمانه‌اش تهیه کرده بود بزرگترین شبکه تولید فیلم‌های مستهجن را نیز از آن خود کرده بود که به صورت اینترنتی این فیلم‌ها و تصاویر را در ازای چند دلار به فروش می‌رساند و صرف هزینه سفر و رزرو اتاق‌های هتل می‌کرد.
این شکارچی که در یک عملیات با هماهنگی پلیس بین‌الملل اینترپل صورت گرفت در تاسمانی جایی که وی با یک دختر ۱۴ساله قرار داشت اواخر سال ۲۰۱۲ شناسایی و دستگیر شد.
پس از تکمیل پرونده وی در دادگاهی که روز گذشته در شهر میدلز بورو در شمال شرقی انگلستان تشکیل شد به اعدام پس از ۱۴ سال زندان محکوم شد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان