تهاجم فرهنگ جنسی جدید با لباس های جنسی کودکان! + عکس

مجموعه : فرهنگ و هنر
تهاجم فرهنگ جنسی جدید با لباس های جنسی کودکان! + عکس

به دلیل انتشار این تصویر غیر اخلاقی از همه کاربران عزیز پوزش می طلبیم این خبر تنها جنبه آگاهی شما کاربران گرامی را دارد.  راه جدید غربی ها و هجوم تهاجم فرهنگی و غیر اخلاقی این بار با لباس های جدید کودکان!! (نازوب)

 

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، مقوله “تهاجم فرهنگی” همواره یکی از اصلی ترین، پر بحث ترین و بیشترین موضوعاتی بوده که در محافل مختلف و در میان مردم مورد بحث قرار می گرفته و آراء و نظرات متفاوتی در مورد آن وجود داشته و دارد.

 

اینکه “تهاجم فرهنگی” از سوی کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی و یا بهتر است بگوئیم علیه دین و مذهب مردم ایران رخ داده، تقریبا موضوعی است که بجز اندک افرادی، قائل به آن هستند.

 

اما این “تهاجم فرهنگی” که همواره از آن سخن به میان می آید، به شیوه ها و انحاء مختلفی در طول سه دهه اخیر دنبال شده که شاید بتوان یکی از اصلی ترین عرصه های آن را در انواع لباس مشاهده و لمس کرد.

 

تهاجم فرهنگ جنسی جدید با لباس های جنسی کودکان! + عکس

 

غربی شدن مد لباس های زنانه و مردانه، عریان ترین شدن پوشاک ها، عجیب و غریب تر شدن لباس ها و چندین مورد دیگر که از نمونه های این “تهاجم فرهنگی” به شمار می رفته است.

 

اما یکی از شیوه هایی که شاید بتوان گفت بدلیل نمایان بودن آن کمتر در دستور کار قرار گرفته بود، تولید و تلاش برای توزیع لباس های کودکان با تصاویر غیر اخلاقی بوده است.

 

هر چند این شیوه در طول سه دهه گذشته خیلی مورد استفاده دست اندرکاران این “تهاجم فرهنگی” قرار نگرفته اما خالی از آن هم نبوده یعنی بررسی دقیق فعالیت و روند “تهاجم فرهنگی” سه دهه اخیر نشان می دهد که تاکنون چندین بار چنین پوشاکی با طرح و تصاویر غیر اخلاقی تولید و روانه بازارهای داخلی ایران شده اما بحمدالله هر بار که چنین اتفاقی رخ داده، مسئولان و دست اندرکاران در اسرع وقت چنین محصولی را جمع آوری کرده و بعد از انجام بررسی های لازم، تلاش کرده اند منبع اصلی تولید، توزیع و یا وارد کردن آن به داخل خاک ایران را شناسایی کنند.

 

تصویری که طی چند روز اخیر بدست خبرنگار ما رسیده نشان می دهد که گویا جدید ترین تلاش برای تهاجم فرهنگی دیگری – در حوزه لباس های غیر اخلاقی کودکانه – آغاز شده که نمونه آن را در این تصویر می توان مشاهده کرد. امید است، مسئولان و دست اندرکاران یک بار دیگر با جدیت و در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل  شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از توزیع بیشتر این پوشاک را انجام دهند.

 

 

منبع: shia-online.ir

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان