ramazan
ramazan

ماجرای جنجالی وکامل دعوای علی دایی و مایلی کهن

مجموعه : اخبار
ماجرای جنجالی وکامل دعوای علی دایی و مایلی کهن

جزئیات جنجالی بحث  و دعوای علی دایی و مایلی کهن در ادامه همین بخش آمده است

 

جلسه‌ي رسيدگي به اتهام محمد مايلي كهن كه با شكايت علي دايي مطرح شده در شعبه‌ي 1060 دادگاه عمومي تهران به رياست قاضي صفوي برگزار شد.

 

به گزارش نازوب ، در اين جلسه عسگري پيش‌بين – وكيل مدافع علي دايي- و محمد مايلي‌كهن به همراه فرزندش نعيم مايلي كهن و وكيل مدافعش حاضر شدند.

 

در ابتداي جلسه عسگري پيش‌بين، وكيل مدافع علي دايي به بيان شكواييه‌ي خود پرداخت و اظهار داشت: پس از ناكامي تيم ملي فوتبال در جام جهاني (عدم صعود به مرحله‌ي دوم) يك برنامه‌ي تلويزيوني به عنوان «يك جهان يك جام» با حضور چند تن از كارشناسان از جمله آقاي مايلي كهن به صورت تلويزيوني از شبكه‌ي سوم سيما پخش شد كه موضوع برنامه «بررسي علل ناكامي تيم ملي بود» و هر يك از كارشناسان نيز در اين مورد به ابراز عقيده پرداختند.

 

عسگري پيش‌بين ادامه داد: مايلي كهن به عنوان يك كارشناس در قالب ابراز نظر كارشناسي در فضاي ملتهب و مشوشي كه در جامعه وجود داشت و مردم ما خصوصا فوتبال‌دوستان حرفه‌اي به شدت متاثر و ناراحت بودند، تلاش كرد با زمينه‌چيني، تمامي يا عمده ناكامي تيم را متوجه حضور دايي كند و در نزد افكار عمومي، دايي را مقصر جلوه دهد.

 

وي با بيان اينكه در مورد بخشي از اظهارات مايلي كهن كه راجع به وضعيت فني و كيفي بود ادعايي نداريم، افزود: اما راجع به مطالبي كه از نظر موكل بنده واقعيت نداشته و كذب محض است، شكايت داريم كه مصاديق اين موارد كذب در شكواييه آمده و بنده نيز آن را ارايه مي‌كنم.

 

عسگري پيش‌بين با اشاره به بخشي از اظهارات مايلي كهن گفت: مايلي كهن بيان كرد «آقاي دايي به آقاي ايمان مبعلي و سيستم مملكت ظلم كرده است» همچنين اشاره كردند «آقاي مبعلي در بازي فولاد و صباباتري (در آن زمان آقاي دايي بازيكن تيم صباباتري بودند) روي پاي آقاي دايي تكل زدند و هيچ حركت ديگري انجام ندادند ولي بعد از آن بازي محو شدند».

 

وكيل مدافع علي دايي ادامه داد: در اينجا مجري از مايلي كهن مي‌پرسد آيا صراحتا مي‌گوييد دايي باعث دوري مبعلي از تيم ملي بوده است؟ كه جناب مايلي كهن مي‌گويد بله. و در جايي ديگر در باب بركناري داريوش مصطفوي از رياست فدراسيون فوتبال در اين برنامه اعلام كردند تيم ملي ديداري با رييس‌جمهور وقت «آقاي خاتمي» داشتند و در باب انتخاب پاشازاده براي تيم منتخب جهان، عنوان شد كه مصطفوي از نفوذ خودش استفاده كرد. در همانجا (همان ديدار) دايي مسايلي را عنوان كردند كه فدراسيون اينجوري است؛ بيان نكردند چه جوري است و به دنبال اين آقاي مايلي كهن گفتند از همان زمان هم رييس فدراسيون تغيير كرد.

 

وي افزود: پس از آن مجري مي‌پرسد به نظر شما رياست فدراسيون با حرف دايي تغيير كرد؟ كه مايلي كهن پاسخ مي‌دهد “تغيير كرد ديگر” و اضافه مي‌كند “شما در انتخاب بازيكن نقش آقاي دايي را مي‌بينيد”.

 

عسگري پيش‌بين تصريح كرد: يعني مي‌خواستند القاء كنند كه اگر موفق نبودند و بازيكنان خوب نبودند در اين باره دايي نقش دارد و مايلي‌كهن مطلبي را از ضيايي نقل كردند «از آقاي ضيايي (مربي صباباتري) بپرسيد كه دلش از دست دايي خون بوده. آقاي ضيايي عنوان مي‌كرد من به عنوان سرمربي تيم را ارنج مي‌كردم ولي وقتي تيم وارد زمين مي‌شد آقاي دايي مي‌گفت آنچه من مي‌گويم انجام دهيد».

 

وي تاكيد كرد: مطالب تلويحي ديگري بوده كه با جمع‌بندي آن، سوء نيت مايلي كهن در جهت تخديش چهره‌ي ورزشي دايي محرز مي‌شود.

 

وكيل مدافع علي دايي خاطر نشان كرد: انتخاب يا عزل رييس فدراسيون مقرراتي دارد كه مديران عاليه نسبت به آن اتخاذ تصميم مي‌كنند و نيز انتخاب بازيكن براي تيم ملي يا هر تيم باشگاهي و اصولا به اصطلاح فوتبالي‌ها ارنج تيم به مسووليت و مديريت سرمربي و مربيان تيم است و آنچه جناب مايلي كهن در باب دخالت دايي در تصميم‌گيري مديران مذكور در عرصه‌ي مديريت كلان كشوري در حد رييس‌جمهور و قالب تيم ملي بيان كرده منطبق با واقعيت نيست و كذب محض است و تقاضاي مجازات ايشان را داريم.

 

در ادامه جلسه دادگاه، قاضي شعبه 1060 دادگاه عمومي تهران از مايلي كهن خواست كه خود را معرفي كند.

 

محمد مايلي‌كهن در بيان دفاعيات، در پاسخ به سوال قاضي، آدرس محل سكونتش را تهران خيابان سئول شمالي سازمان تربيت بدني بند 137 اعلام كرد و بعد تصحيح كرد: اتاق 137 دفتر ملي مديريت و توسعه‌ي ورزش كشور.

 

وي، خود را فردي قانون‌مدار خواند و با اشاره به صحبت‌هاي وكيل دايي گفت: ايشان در صحبت‌هايشان گفتند كه فضاي ملتهبي وجود داشته است. چطور در فضاي ملتهبي كه وجود داشته مايلي كهن فضا را ملتهب كرده است؟ پيش از جام جهاني علي دايي به اكثر استاديوم‌هاي مختلفي كه مي‌رفت با آغوش باز استقبال نمي‌شد. آيا مايلي كهن باز در اين مساله نقش

داشته است؟

 

قاضي دادگاه به مايلي كهن متذكر شد كه دفاعيات بايد براي نشر اكاذيب باشد. از خود دفاع كنيد كه آيا قصد تشويش اذهان عمومي يا نشر اكاذيب داشته‌ايد يا خير؟

 

مايلي كهن در پاسخ گفت: اينها همه به هم ربط دارد و بي‌ربط نيست. دايي در بيشتر استاديوم‌ها كه رفته بود برخورد مردم با او نامناسب بوده است؛ من هم از اين مساله ناراحت بودم. آنهايي كه مرا مي‌شناسند مي‌دانند كه در دل من چه چيزي گذشته است. دايي مشهور است ولي محبوب نبوده و حالا شما بايد دلايل عدم محبوبيت او را در جامعه پيدا كنيد. حتما يك سري عوامل بوده كه اين طور شده است.

 

مايلي كهن افزود: آقاي وكيل يكي دو مورد را گفتند كه من كذب گويي كرده‌ام، نمي‌دانم شايد من معني كذب را نمي‌دانم.

 

مايلي‌كهن هميشه به اين معروف بوده كه هيچ وقت دروغ نگفته است. من بدون اينكه تبليغي كنم در انتخابات مجلس نفر شصت و هفتم شدم؛ من تا به حال دروغ نگفته‌ام. ايشان (وكيل دايي) معني كذب را نمي‌دانند كه اين گونه مي‌گويند.

 

قاضي دادگاه گفت: اين تشخيص دادگاه است كه بگويد اين كذب بوده يا نه.

 

مايلي كهن گفت: ايشان مي‌توانند بگويند خلاف واقع بوده است.

 

قاضي در ادامه گفت: از خودتان دفاع كنيد و از حرف‌هاي ايشان ناراحت نشويد.

 

مايلي كهن در پاسخ به وكيل دايي كه صحبتهايي را مطرح كرد، گفت:‌ شما حرف زديد و من سكوت كردم؛ شما نمي‌توانيد موقع صحبت كردن من حرف بزنيد.

 

قاضي دادگاه به مايلي كهن گفت:‌ به اعصاب خودتان مسلط باشيد و اين به دور از شخصيت شماست.

 

مايلي‌كهن در جواب گفت: ‌ايشان بايد نسبت به وظايف خود آشنا باشند؛ همزماني كه او صحبت مي‌كرد، من 20 دقيقه ساكت بودم.

 

قاضي دادگاه در ادامه اظهار كرد: از شخصيت شما انتظار داريم؛ ايشان از طرف موكلش حرف مي‌زند.

 

مايلي‌كهن ادامه داد: من حرفي نزدم و اگر قرار بود ناراحت شوم در همان زمان سخنان ايشان حرف مي‌زد.

 

قاضي دادگاه در ادامه به مايلي‌كهن گفت:‌ درباره‌ي سه مورد موجود در پرونده صحبت كنيد.

 

مايلي كهن بيان كرد: براي پرداختن به اين مساله نياز بود كه فيلم آن برنامه در دادگاه پخش مي‌شد؛ اين برنامه براي دو سال پيش بوده است و من خودم اين برنامه را نديدم؛ با اين حال نظرم اين است كه چيزي كه عنوان شده اين طور نبوده كه من قصد تشويش داشته باشم؛ اين حالت پيش از آن برنامه وجود داشته است. من هيچ وقت به خودم اجازه ندادم كه بگويم معلم و استاد كسي بوده‌ام اما هم اكنون مجبورم بگويم كه من معلم دايي بوده‌ام و به عنوان يك كارشناس آيا مي‌توانستم بگويم بازيكني كه در زمين راه مي‌رود، بهترين بازيكن است؟ مردم به خود من نمي‌خنديدند، ضمن آنكه اين صحبت‌هاي من در حين و پس از بازي با آنگولا بود نه پس از بازي جام جهاني.

 

وي افزود: با اين حال من هيچ وقت منكر ارزش‌هاي روزهايي كه دايي آماده بوده نشدم؛ بعضي‌ها معتقدند كه دايي بر اثر شانس، دايي شده اما من هميشه گفته‌ام دايي شاداب مي‌تواند به تيم ملي كمك كند اما وقتي آ‌ماده نيست، نبايد بازي كند. تيم ملي براي آحاد مردم است و مردم هم دوست دارند تيم ملي موفق شود. دايي در آن روز خوب نبود و من گفتم كه دايي خوب نيست.

 

قاضي دادگاه از مايلي كهن خواست كه درباره‌ي دلايل صحبت‌هايش در خصوص دعوت نشدن ايمان مبعلي به تيم ملي توضيحاتي ارائه كند.

 

مايلي‌كهن در جواب گفت: مبعلي يكي از بهترين بازيكنان اين مملكت است. اخيرا در يكي از روزنامه‌ها مصاحبه‌اي را از دايي خواندم كه او در اين مصاحبه گفته كه مبعلي به من زنگ زده و گفته كه من چنين چيزي نگفتم، مگر من در آن برنامه گفتم كه ايمان در اين باره چيزي به من گفته، مبعلي از بچه‌ي من هم كوچك‌تر است و من وظيفه‌ي خود مي‌دانستم كه از فوتبال مملكتم حمايت كنم.

 

مايلي‌ كهن با اشاره به بازي فولاد خوزستان و صبا باتري كه در آن بازي مبعلي پس از تكل بر روي پاي دايي از زمين بازي اخراج شد گفت:‌ مبعلي كه تكل معمولي زده بود، از زمين اخراج شد و بدون هيچ صحبتي زمين را ترك كرد؛ برويد ببنيد كه پس از بازي دايي چه گفته است. او گفته كه مبعلي خجالت نمي‌كشد كه روي پاي من تكل زده. پس از آن تا موقعي كه آقايان بوده‌اند، مبعلي ديگر به تيم ملي دعوت نشد و علت عدم دعوت او مشخص نيست.

 

قاضي صفوي از مايلي كهن خواست تا در رابطه با صحبت‌هايش در رابطه با بركناري مصطفوي از رياست فدراسيون فوتبال توضيح دهد.

 

مايلي كهن گفت: كجاي دنيا سراغ داريد كه رييس فدراسيون پس از آنكه تيم ملي را به جام جهاني ببرد، تغيير كند؟ ايشان پاي پله‌ي هواپيما از كمر خم شد، من قصد حمايت از داريوش مصطفي را ندارم اما مصطفوي پس از آن بازي استثنايي با استراليا در سال 98 و پس از آنكه تيم ملي به جام جهاني صعود كرد، از رياست فدراسيون فوتبال بركنار شد.

 

در كجاي دنيا سراغ داريد كه رييس فدراسيوني كه تيم ملي را به جام جهاني برده تغيير دهند؟

 

مايلي كهن افزود: پس از صعود تيم ملي به جام جهاني اسامي تيم منتخب جهان براي يك بازي خيريه اعلام شد كه به يك‌باره نام مهدي پاشازاده در آن تيم به چشم مي‌خورد. پس از اين در مراسمي كه كل اعضاي تيم ملي حضور داشتند، ديداري را با جناب آقاي خاتمي رييس‌جمهور وقت داشتيم كه در اين مراسم دايي مساله‌ي حضور مهدي پاشازاده در تيم منتخب جهان را خدمت رييس‌جمهور مي‌گويد؛ پس از آن ما متوجه شديم كه رييس فدراسيون تغيير كرده است. نظر ما اين است كه دايي در مقابل رييس‌جمهور چغلي كرده است.

 

وي ادامه داد: پس از صحبت‌هاي مايلي‌كهن قاضي دادگاه به مايلي كهن گفت آيا مي‌توانيد اين موارد را ثابت كنيد؟

 

مايلي كهن پاسخ داد: مگر ايشان (مصطفوي) عوض نشده‌اند شايد پشت پرده اتفاقاتي افتاده باشد.

 

در ادامه قاضي دادگاه گفت: اين را خدا مي‌داند؛ لطفا در مورد ضيايي صحبت كنيد.

 

در اين حين وكيل دايي، صحبتي را مطرح كرد كه مايلي‌كهن با واكنشي تند گفت: اگر ايشان يك بار ديگر صحبت كنند من مطابق شخصيت او صحبت خواهم كرد.

 

قاضي دادگاه به مايلي‌كهن گفت: شما بايد به اعصاب‌تان مسلط باشيد و از مساله‌اي ناراحت نشويد.

 

مايلي‌كهن گفت:‌ نوع صحبت من اين گونه است؛ در زمان صحبت‌هاي وكيل دايي 20 دقيقه ساكت بودم، در حاليكه مي‌توانستم خيلي از صحبت‌ها را بيان كنم.

 

قاضي از مايلي‌كهن خواست تا درباره‌ي اظهارات ضيايي درباره‌ي دايي دفاعيه‌ي خود را بيان كند.

 

مايلي‌كهن در اين باره گفت: شب گذشته من با منزل ضيايي تماس گرفتم؛ همسر او گفت كه ضيايي ايران نيست و در تايلند حضور دارد. شايد اگر با او در اين باره صحبت كنيد منكر شود اما دو سه روز قبل از آن برنامه، من در آكادمي ملي المپيك حضور داشتم. ضيايي در آن زمان سرمربي صبا باتري بود. هنگامي كه او را در آكادمي ديدم درباره‌ي صعود نكردن اين تيم به مرحله‌ي بعد ليگ قهرمانان آسيا از او پرسيدم و گفتم كه صبا باتري شايسته‌ي صعود به مرحله‌ي بعد بود. پس از اين، عين صحبت ضيايي اين بود كه گفت “هر چه كشيديم از علي دايي بود”. او گفت كه “در اتاق و جلسه‌ي فني تمام موارد فني و وظايف بازيكنان را توضيح مي‌دادم اما وقتي تيم از اتاق خارج مي‌شد و وارد زمين مي‌شد دايي بر اساس نوع بازي خودش به بازيكنان مي‌گفت كه كدام كار تاكتيكي را انجام دهند. مثلا مي‌گفت توپ‌ها را بلند بفرستيد تا دايي بتواند از اين توپ‌هاي بلند استفاده كند.”

 

پس از پايان صحبت‌هاي مايلي كهن، شاهرخ غلامي، وكيل مدافع مايلي‌كهن توضيحاتي را ارائه كرد و گفت: در خصوص تشويش، اعتقاد اين است كه در اثر اتفاقات و حوادثي كه از جمله موضوع همين شكواييه براي جناب دايي رخ داده است تشويش اذهان عمومي صورت نگرفته چرا كه پس از جام جهاني دايي هم سرمربي سايپا و هم سرمربي تيم ملي شد لذا نه تنها شخصيت جناب دايي تخريب نشده بلكه تقويت هم شده است.

 

وي افزود: اما درخصوص نشر اكاذيب همان‌طور كه مستحضر هستيد، از دو قسم تشكيل شده است. يكي اخبار دروغ و وقايع خلاف است؛ يعني هم مبتني بر خلاف واقع و هم مبتني بر خلاف حقيقت است، دوم، نشر و اشاعه‌ با سوءنيت عمدي است.

 

وكيل مايلي‌كهن افزود: كاملا مشخص است كه موكل اين جانب نه تنها اخبار دروغ و اشاعه به صورت عمدي نداشته بلكه ديدگاه كارشناسي خود را عنوان كرده است لذا اطلاق جرم مذكور مستلزم احراز قصد سوء فاعل است.

 

وي ادامه داد: همانگونه كه در صدر ماده‌ي 698 مجازات قانون اسلامي آمده است كه قصد، بسيار مهم بوده كه به تعبير حقوقي عنصر معنوي جرم ضرورت دارد كه موكل چنين قصدي نداشته است و در خصوص اظهارات شهود هم كه از دلايل كيفرخواست قرار گرفته مبناي شهادت شهود يك برنامه‌ي تلويزيوني بوده است كه به تماشاي آن پرداخته كه نظرات و استنباط‌هاي شخصي خود را در آن دخالت دادند و در واقع حضور فيزيكي مستقيم نسبت به صحنه نداشته‌اند.

 

غلامي ادامه داد: ضمنا در خصوص تكل مورد بحث هم روزنامه‌هاي همان زمان از قول آقاي دايي آورده‌اند كه مبعلي خجالت نكشيده كه روي پاي من تكل مي‌رود بنابراين جرم مذكور از مصاديق ماده‌ي 698 مجازات قانون اسلامي نيست و تقاضاي رد شكايت را از محضر دادگاه مسالت دارم.

 

مايلي‌كهن پس از پايان صحبت‌هاي وكيل خود گفت: آقاي قاضي رد شكايت را ننويسيد؛ ما به دنبال رد شكايت نيستيم.

 

قاضي در اين بين گفت: پس براي چه به دادگاه ‌آمده‌ايد؟ به اينجا آمده‌ايد كه بگوييد من اين حرف را قبول ندارم.

 

پس از آن، مايلي كهن گفت: ممكن است استنباط ديگر شود و شايد طور ديگري فكر كنند.

 

قاضي دادگاه رو به وكيل دايي گفت: آقاي مايلي كهن معتقدند كه صحبت‌هايشان كارشناسي و صحيح بوده و وكيل ايشان هم گفتند كه سوءنيتي وجود نداشته‌ است.

 

وكيل دايي در اين باره توضيحاتي را ارائه كرد و گفت: خوشبختانه اقارير صريح متهم در جلسه‌ي دادرسي در بيان موارد اتهامي و نحوه‌ي دفاع غيرموجه وكيل، بي‌نياز از هر گونه ابراز دليل بر توجه اتهام مي‌كند. آقاي مايلي‌كهن تماما برداشت‌هاي ذهني خود را از رخدادهاي ورزشي مورد بحث در اين پرونده به عنوان واقعيت‌ها ابراز كرده‌اند. موكل بنده و من براي همه‌ي انسان‌ها به خصوص افراد ورزشي بر آزادي بيان معتقديم و احترام مي‌گذاريم اما اظهارات آقاي مايلي كهن تاييد مي‌كند كه اين مسايل كاملا كذب است؛ ايشان مدركي را ارائه كنند كه رييس‌جمهور وقت (خاتمي) ‌در بركناري مصطفوي نقش داشته‌اند.

 

وي افزود: دعوا به انتخاب و عدم انتخاب مبعلي از اختيارات سرمربي تيم ملي بوده و آقاي مايلي‌كهن دليل و مدركي كه قانوني و محكمه پسند باشد در رابطه با عدم انتخاب ايشان توسط مربي وقت ارائه و اظهار نكرده‌اند.

 

وكيل دايي ادامه داد: در خصوص نقل قول از ضيايي با توجه به اينكه ضيايي مكررا با خبرنگاران و ارباب جرايد در ارتباط بوده هيچ‌گاه به صحت اظهارات مايلي كهن صحه نگذاشته است؛ بنابراين مطلب اعلام شده كه خوشبختانه در اين محكمه دليلي بر صحت آن از سوي متهم ابراز نشده و صرفا با كشاندن دفاع به حاشيه و بازي با كلمات و بيان تاريخچه‌ي فوتبال، دفاع مستقيمي در پاسخ به اتهامات ابراز نشده است، صحيح نيست.

 

وي افزود: وكيل متهم در پايان دفاع خود صراحتا اعلام داشتند جرم مذكور از مصاديق 698 مجازات قانون اسلامي نيست؛ اين يعني اتهامات را جرم دانستند.

 

وي ادامه داد: مع‌الوصف ايشان مصداق اين مساله را با اين ماده نمي‌دانند. در پايان با پوزش از اطاله‌ي دفاع، در زماني كه در همه‌ جاي دنيا اسطوره‌هاي خود را مورد تشويق و تكريم قرار مي‌دهند و خوشبختانه در ايران نيز مردم فهيم و ورزش دوست بر ارزش‌هاي دايي واقف بودند، شخصي مانند آقاي مايلي كهن متاسفانه حسب الاظهار موكل، اختلاف سليقه‌هاي شخصي با هم داشته‌اند و از فضاي يك برنامه‌ي تلويزيوني كه به شكل مستقيم ‌ براي ميليون‌ها بيننده پخش مي‌شود، به حيثيت ورزشي و اجتماعي ايشان حمله مي‌آورند. با وصف اينكه در جرايد طرح شكايت از دايي عليه مايلي كهن به صراحت در شعبه‌ي 6 بازپرسي دادسراي ويژه‌ي كاركنان دولت منتشر مي‌شود، ايشان نيز مصاحبه‌هايي را در همين زمينه داشته‌اند اما در هيچ يك از مراحل تحقيقات حضور نمي‌يابند و اكنون كه در محضر دادگاه حاضر شده‌اند به جاي ارائه‌ي ادله، مجددا اكاذيب مذكور را تكرار كرده و سوءنيت در تمام الفاظ و گفته‌هاي ايشان به دليل كذب بودن آن مستتر است لذا تقاضاي مجازات دارم.

 

در ادامه قاضي صفوي از وكيل مدافع علي دايي پرسيد كه آيا ايشان قصد اضرار به غير داشته كه وي پاسخ داد: بله.

 

پيش‌بين يادآور شد: آقاي مايلي كهن از مربياني است كه سابقا به دليل عدم توقيف مورد هجوم و صدمه قرار گرفته اند (به اصطلاح از سوي تماشاگرنماها) و مي‌دانستند كه بيان جملات اين چنيني چه عواقب ناگواري را مي‌تواند براي حيات مادي و معنوي دايي از جهت ورود اين صدمات از ناحيه اشخاصي كه با اظهاراتش تحريك مي‌شوند، داشته باشد.

 

قاضي در اين ميان گفت: كاش علي دايي در اين جلسه حاضر مي‌شد و ميان اين دو صلح و آشتي برقرار مي‌كرديم.

 

مايلي كهن در واكنش به صحبت وكيل مدافع علي دايي اظهار داشت: اين گفته كه بعد از عدم توفيق در تيم ملي، كساني به بنده حمله كردند، كذب محض است. در مورد شكستن شيشه‌هاي خانه نيز منزل ما در طبقه دهم در شهرك اكباتان بود و فرداي آن روز نيز با اتوبوس از منزل به محل كارم رفتم.

 

وي افزود: به مدت ده سال بچه‌هايي چون مهدوي كيا، ميناوند، نكيسا، داريوش يزداني و علي موسوي براي اين مملكت خدمت كردند ولي مشكل عمده علي دايي اين بود كه در زماني كه تيمش در جام جهاني بد بازي كرد، در طي يك مصاحبه گفت مگر چه تاجي بر سر ما زده‌اند، بيايند بردارند. اين تشويش است يا كار من؟ مي‌توانم بپرسم كه اين مملكت و مردم چه كاري براي شما نكرده‌اند؟

 

مايلي كهن گفت: در همان برنامه مجري از من سوال كرد آيا يكي از دلايلي كه علي دايي بازي مي‌كند اين است كه وي مخارج تيم را تامين مي‌كند؟ كه من گفتم نه اين گونه نيست.

 

وي داراي يك شركت توليدي است كه البسه تيم‌هاي مختلف را ارايه مي‌كند و قرارداد چند صد ميليوني بابت البسه با شركت‌ها دارد.

 

وكيل مدافع علي دايي گفت: دفاعيات مايلي كهن منطبق بر اتهامات وارده نيست.

 

قاضي صفوي پس از استماع دفاعيات وكيل مدافع علي دايي و مايلي كهن و موكلش ختم جلسه رسيدگي را اعلام كرد.

 

راي دادگاه ظرف يك هفته صادر مي‌شود

 

رييس شعبه 1060 دادگاه عمومي تهران از صدور راي پرونده مايلي‌كهن كه با شكايت علي دايي تشكيل شده، ظرف يك هفته ديگر خبر داد.

 

صفوي پس از پايان رسيدگي به اين پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا گفت: راي اين پرونده در فرصت قانوني و ظرف يك هفته ديگر صادر مي‌شود.

 

وي روند برگزاري جلسه دادگاه را خوب ارزيابي كرد و افزود: دو طرف (متهم و شاكي) در بيان نظراتشان فرصت كافي داشتند و ان شاء الله راي اين پرونده در فرصت قانوني صادر مي‌شود.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان