ramazan
ramazan

زن هندی برهنه سوار بر خر در خیابان گردانده شد؟! + عکس

مجموعه : جالب ترین ها
زن هندی برهنه سوار بر خر در خیابان گردانده شد؟! + عکس

جزئیات زنی که برهنه و سوار بر خر در خیابان های هند گردانده شد از چه قرار بود؟ در ادامه همین بخش این ماجرای جنجالی را می خوانید.

 

پلیس هند می‌گوید که یک زن متهم به قتل در منطقه راجستان در شمال هند با حکم شورای روستای محل اقامتش برهنه و سوار بر خر، گرد روستا چرخانده شده است. چهره این زن ۴۵ ساله به دستور کدخدای روستا در این منطقه قبیله‌نشین با خاکه ذعال سیاه شده بود. این زن بعد از آن تنبیه شد که خانواده‌اش او را به قتل یکی از بستگانش متهم کردند. سی و نه نفر در رابطه با این واقعه بازداشتشده‌اند. احکام شوراهای روستاها که پانچایات نامیده می‌شوند، مشروعیت قانونی ندارند، ولی در مناطق روستایی هند مورد قبول و احترام هستند.

 

نازوب یک افسر ارشد پلیس گفت که وردی سینک، یک مرد ۴۵ ساله از روستای تراواد روز دوم نوامبر خود را کشت. سه روز بعد از مراسم خاکسپاری، همسر این مرد و بعضی خویشاوندانش به پلیس مراجعه و ادعا کردند که آقای سینک بوسیله عمه‌اش کشته شده است. با وجود شکایت به پلیس شنبه شب خانواده مقتول به شورای روستا رفتند که پذیرفته بود قاتل این مرد عمه‌اش بوده است.

به دستور شورای ده سر این زن تراشیده، رویش با خاکه ذغال سیاه و لباسهایش کنده شد و بعد او را برهنه بر خر سوار کردند و در روستا چرخاندند.

 

زن هندی برهنه سوار بر خر در خیابان گردانده شد؟! + عکس

 

خانم دهانخاد گفت: “این شرم‌آور است که به دستور شورای ده چنین رفتار ناخوشایندی با این زن شده است”. این افسر پلیس افزود: “اول این زن حتی می‌ترسید راجع به آنچه برایش اتفاق افتاده بود، صحبت کند. ولی بعد از آنکه پلیس و ماموران امداد اجتماعی آمدند او کمی احساس امنیت کرد و راجع به دوره سخت خود حرف زد”. در سال‌های اخیر چندین مورد از گرداندن زنان عریان در هند گزارش شده است.

 

در یک مورد خانواده یک داماد، عروس را به علت نداشتن جهاز کافی عریان چرخاندند؛ در موردی دیگر همین رفتار با زنی ۶۰ ساله شد که به جادوگری متهم بود. دو سال پیش هم وقتی پسری از یک طبقه (کاست) پایین در رابطه‌ای عاشقانه با دختری از یک طبقه اجتماعی بالاتر گریخت، مادرش کتک خورد و برهنه چرخانده شد. خبرنگاران می‌گویند هدف از برهنه چرخاندن زنان تنبیه و همچنین شرمسار کردن و تحقیر کردن آنهاست. تنبیه و تحقیر اغلب در مناطق روستایی و دورافتاده برای زنانی اتفاق می‌افتد که از طبقات آسیب‌پذیر هستند. آنها معمولا بعد از این تنبیه تحقیرکننده راهی جز زندگی در همان محل ندارند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان