مسابقه رقص غیرقانونی دختران در یزد + تصاویر

مجموعه : جالب ترین ها
مسابقه رقص غیرقانونی دختران در یزد + تصاویر

برگزاری مسابقات غیرقانونی رقص خانم ها در یزد . ادامه نحوه برگزاری این مسابقه را در بخش زیر دنبال کنید.

 

 این مسابقات رقص با همکاری انجمن زرتشتیان کوچه بیوک و در سالن این محله برگزار شد.
در این به اصطلاح مسابقات که کاملا مخالف قانون اساسی کشور می باشد، ۲۸ نفر از شهرهای مختلف ایران در رده انفرادی و ۴ گروه هم در رده تیمی حضور داشتند و رقاصی خود را به نمایش گذاشتند.

 

قضاوت این دوره از مسابقات غیرقانونی را خانم ها کارینه “م” و روبینا “ب” بر عهده داشتند.

 

مسابقه رقص غیرقانونی دختران در یزد + تصاویر

 

در این برنامه غیرقانونی همچنین رقص کلاسیک بنام ژیلا با موسیقی جواد “م” توسط روبینا “ب” داور این دوره اجرا شد.

 

حال جای سئوال دارد، اینگونه برنامه های غیرشرعی و غیرقانونی با مجوز چه نهادی در شهر یزد – که معروف به دارالعباده می باشد – برگزار شده است؟! آیا اینگونه برنامه ها جز مواردی است که قانون اساسی کشورمان اجازه آنرا به سایر اقلیتها داده است؟!

 

مسابقه رقص غیرقانونی دختران در یزد + تصاویر

 

گفتنی است، اصل ۱۲ قانون اساسی دین رسمی کشور را دین اسلام و مذهب اثنی عشری می داند و اصل ۱۳ نیز اقلیت های دینی رسمی کشور را معرفی نموده و بیان می دارد که آنها در حدود قانون در انجام مراسم دینی خود آزادند تا در احوال شخصیه و تعلیمات دینی بر طبق آیین خود عمل کنند.

 

مسابقه رقص غیرقانونی دختران در یزد + تصاویر

مسابقه رقص غیرقانونی دختران در یزد + تصاویر

نویسنده آفاق ظهور پیرامون حقوق اقلیت ها در کشور طبق قانون اساسی چنین نوشته است:

 

به هر حال چنین به نظر می رسد که در این بخش از قانون اساسی ۴ حق عمده برای اقلیت های دینی در کشور ما در نظر گرفته شده است.

۱- آزادی انجام مراسم دینی: در اصل ۱۳ قانون اساسی به آزادی انجام مراسم مذهبی تصریح شده است و عملاً نیز پیروان این سه دین با داشتن کلیساها و کتیبه های متعدد و آتشکده ها، مراسم و آیین مذهبی خود را به پا می دارند.

۲- تشکیل انجمن: طبق اصل ۲۶ قانون اساسی اقلیت های دینی می توانند مطابق ضوابط دارای انجمن و جمعیت باشند.

۳- اجرای مقررات مذهبی خویش در احوال شخصیه: احوال شخصیه یعنی ازدواج، طلاق، ارث و وصیت که در این موارد، اقلیت های دینی مقررات مربوط به مذاهب خودشان را عمل می کنند و حتی اگر دعوا و مسأله ای در دادگاه های ایران مطرح باشد قاضی دادگاه طبق قواعد مسلمه مذهبی آنها، موضوع را فیصله می دهد.

۴- داشتن نماینده مجلس: طبق اصل ۶۴، زرتشتیان و کلیمیان هر کدام یک نماینده و مسیحیان و آشوری و کلدانی مجموعاً یک نماینده و مسیحیان ارمنی جنوب و شمال هر کدام یک نماینده را انتخاب می کنند.

حال برگزاری اینگونه برنامه ها که کاملا مخالف شریعت اسلام و قانون اساسی کشور است، با نظارت و مجوز چه نهادی برگزار می گردد.

نازوب ز بابت انتشار این تصاویر از کاربران عزیز و مردم متدین ایران اسلامی و بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عذرخواهی می کند.

 

مسابقه رقص غیرقانونی دختران در یزد + تصاویر

 

منبع: جام نیوز

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان